Hotel Premier Inn Newcastle City Centre

7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Premier Inn Newcastle City Centre voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Premier Inn Newcastle City Centre in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Top Hotel voor citytrip !

Marc, 25-12-2014

Wat een fantastisch hotel! wij hebben hier met 6 personen heerlijk geslapen.

Super vriendelijk personeel en erg behulpzaam.

Ook het ontbijt geweldig.

Premier Inn City Centre

TravelAgent1987, 15-5-2014

Mooi hotel, gelegen op een steenworp afstand van dé shopping straat van NewCastle. De medewerkers bij de receptie zijn ontzettend vriendelijk en voorzien je van alle nodige informatie.

Per dag kun je 1 uur gratis gebruik maken van Wifi (tevens op de kamers), de inlog code hiervoor kun je vragen bij de receptie.

De kamers zijn ruim en voorzien van heerlijke boxspring bedden. Grote badkamer met een bad en douche. Het ontbijt 's ochtends is divers met ruim voldoende keuze. Er staat een kok, eieren, bacon en worstjes vers te bereiden. Op korte loopafstand va het hotel vind je tevens leuke clubs en kroegen.

Prima hotel voor stedentrip

Jan Quanjer, 23-3-2014

Prima hotel met met centrale ligging (2 min lopen van Grey's Monument) en gastvrije receptie.

Kamer was verzorgd en goed ingericht, uitstekend bed en schone ruime badkamer.

Een verrassing was het ontbijt; allerlei soorten brood, ei, bacon, toast, croissant, ontbijtgranen, yoghurt etc.

Volgende dag werd onze bagage gelabeld en in een afgesloten ruimte bewaard tot de ferry vertrok.

Conclusie: prima hotel

Mooi centaal gelegen plek

Alex, 5-1-2012

Hotel is goed gelegen t.o.v. centrum en openbaar vervoer. Alle faciliteiten aanwezig. Goede service. (voorbeeld we hadden ons 's avonds verslapen. kwamen om 21.30 binnen. restaurant was al gesloten. Kregen toch nog een goed gebakken biefstuk voorgeschoteld) Goed ontbijt aanrader

Perfect voor toeristen

Roos, 16-11-2010

Premier Inn is een heel fijn hotel. Hotelkamer was verzorgd en mooi ingericht, het bed sliep prima en het uitzicht was prima.

Groot pluspunt was ook zeker het ontbijt; allerlei soorten ei, bacon, toast, croissant, ontbijtgranen, jam etc etc.

Gewoon helemaal in orde!

okidoki

Janneke en William, 3-7-2010

prima, niets bijzonders. Prima ligging trouwens.

Was daar met vrienden, dus wordt je niet op je wenken bediend. Dat zou nergens zo zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premier Inn Newcastle City Centre in Newcastle Upon Tyne , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premier Inn Newcastle City Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Premier Inn Newcastle City Centre scoort een 7.91 uit 10 op basis van 6 reviews.