Hotel Newgate

10 reviews over Hotel Newgate in het Nederlands

Smerig hotel

Land
23-12-2015

Via touroperator kregen we dit hotel toegewezen. Ik snap niet dat ze hier mee willen samenwerken. De entree van het hotel is smerig en er hangt een muffe geur in de gangen en kamers. Via twee trappen en verschillende gangen kom je bij de receptie terecht. Ontvangst vriendelijk en kort. We kregen een kamer op de eerste verdieping met uitzicht op het parkeerterrein. De kamer is simpel en erg vies. Er ligt overal stof op en de badkamer is smerig. De ramen zijn zo vies dat je er niet eens door heen kan kijken. Op bed lig je in een kuil. 's Nachts veel overlast van een discotheek in de buurt. Het raam wilde niet sluiten. Het ontbijt was erg simpel. Het personeel stond erbij in een jogging broek met gat, niet echt netjes. Op zondag mochten we de koffer niet in het hotel laten i.v.m. sluiting met kerst. Conclusie: nooit weer, dit hotel!

Vergane glorie

annika
26-9-2015

Wij hadden dit hotel bij onze "boottocht" naar Newcastle gekregen voor 1 nacht. Dit Hotel heeft zijn beste tijd gehad, tijd heeft stil gestaan de afgelopen 30 jaar. Voordat je binnen komt moet je eerst wat trappen op en gangen door voor je er bent. Bedden waren schoon, dat dan weer wel. Voor de rest is alles vies of stuk. Tijd dat dit hotel dicht gaat. Ontbijt simpel. Wel een goede ligging, dat dan weer wel. Kijk de foto's en oordeel zelf.

Rechtstreeks uit een horrorfilm

Daniël
23-12-2014

Overal schimmel in de badkamer, op het raam in de kamer. Niet werkende kranen. Te smerig voor woorden. Wel prettig is het gratis parkeren midden in de stad in de parkeergarage van het hotel.

Zeer gehorig door enkel glas waardoor alle geluiden van de stad te horen zijn.

Kapotte lampenkappen, smerige vloerbedekking. De kamer leent zich voor een nieuwe versie van Saw of 8mm.

2 van de 3 liften zijn buiten bedrijf gesteld en de deuren dicht getimmerd.

De persoon achter de balie verontschuldigde zich er voor dat het hotel zo is en gaf aan dat hij verwacht dat het hotel snel sluit.

In de jaren 60 gebouwd en nooit meer gerenoveerd.

Geef 10 euro meer uit en je zit bij Premier Inn Quayside.

1 nacht te doen...

maria
16-11-2014

voordeel van het hotel. perfecte ligging midden in centrum. hotel is voor 1 nacht te doen maar dan houd het wel op. oud muf hotel zeker geen 3 sterren waard. mensen kunnen zo in en uit lopen. veel zwervers rondom en bij ingang van hotel. kamer was redelijk schoon en bed lag goed. badkamer en voornamelijk bad was echt goor. ontbijt was erg simpel maar wel goed. Als ik dit weer zou doen zou ik hier wel weer heen gaan maar dan echt voor 1 nacht. met kinderen niet aan te raden.

Te doen voor kort verblijf

Marjo
7-9-2013

Het hotel is gelegen boven een winkelcentrumpje, eerst een paar trappen op en een paar gangen door voor je bij de receptie bent. De receptionist was heel vriendelijk en we mochten om 11.00 u meteen op onze kamer.

De kamer was schoon en de bedden goed. De badkamer was schoon, maar sterk verouderd. Het ontbijt was helemaal boven, met een mooi uitzicht over de stad. Het was eenvoudig maar lekker. Als je engels ontbijt wilde, werd dit meteen klaargemaakt. Het personeel was vriendelijk. Er was enkel wifi in de bar bij de receptie, waar alleen maar oude banken en stoelen stonden, wel een grootbeeld TV en je was niet verplicht iets te drinken. Bij het uitchecken mochten onze koffers nog daar blijven, maar wel in een vieze oude kamer. Het hotel ziet eruit als oude vergane glorie, maar voor 1 of 2 nachtjes is het wel te doen, vooral omdat het midden in het centrum gelegen is.

Nooit meer!

Jol
29-12-2012

Perfecte ligging in het centrum, dit is ook het enige positieve. Verder een oud, vies, lelijk hotel. Het bed was wel schoon, badkamer leek wel schoon. Na een douche liep het water niet weg. Het ontbijtrestaurant was ook heel smoezelig en toen we de kok zagen, wilden we zo snel mogelijk weg. Gewoon een goor rot hotel waar wij nooit meer naar toe zouden gaan!

Pauper hotel

Mich
25-11-2012

De perfecte ligging is het grote pluspunt. Verder moet je er niet veel van verwachten. De entree aan de straatzijde nodigt al niet uit en via een trap en een aantal gangen kom je uit bij iets wat op een receptie lijkt. Inchecken ging snel en we konden om 10 uur al op onze kamer. Verder houd t wel op met dat je het een slaapplek kan noemen. Hotel is eigenlijk een te groot woord...

Maar de ligging maakt vele goed en de bedden slapen prima; voor de rest is het een groot oud zooitje....

heb betere hotels bezocht

wim
7-3-2012

Als er niets beters is dan is dit wel te doen. Verwacht er niet te veel van. Bedden niet geweldig. Voor 2 nachten was het wel te doen

Nooit meer

lady_die07
11-12-2011

Wij hebben 1 nacht in dit hotel doorgebracht, maar het hotel is erg verouderd, de kamers zijn ook echt aan renovatie toe en het ziet er erg vies uit, je kon amper door de ramen naar buiten kijken, enkel glas, de badkamer was bijna te vies om te douche en als je het hotel binnen komt moet je eerst een paar trappen op voordat je bij de receptie bent, het ontbijt was ook niet top, het enige pluspunt is dat midden in het centrum / uitgaanscentrum zit. Voor ons nooit meer dit hotel.

Nooit meer

Johan
3-12-2011

Van buiten lijkt het wat, maar als je de voordeur binnengaat krijg je al een vreemd gevoel. Twee trappen omhoog naar de receptie, langs een bar (?) naar een ongeinteresseerde recepioniste (?). Naar de kamer via een lift, met de knop aan de andere kant van de receptie. De kamer op zich ging wel, maar je moet niet te veel verwachten. 's Nachts komen de dronken lui (gasten?) op je deur kloppen. Nee. daarom dit hotel dus nooit meer, geen aanrader !!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Newgate in Newcastle Upon Tyne , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Newgate zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.