Hotel Mercure Newcastle County

Hotel Mercure Newcastle County
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Newcastle County voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Mercure Newcastle County in het Nederlands

Englandlover
25-6-2016

Een supergezellige cultuurvolle plaats van engeland. Het hotel was geweldig, hun service idem. Er was veel te doen in Newcastle

Gereisd met vrienden in december 2015

Goed hotel

Doutzen
20-6-2010

In mei verbleven we 5 nachten in dit hotel, typisch engels. Ligging is echt uitstekend, we hebben dit hotel uitgekozen omdat het tegenover het treinstation gevestigd is. Geluiddichte kamers. Kamers kunnen overigens wel een opknapbeurt gebruiken, schilderen/behangen. Goed uitgebreid ontbijt, zeer vriendelijk personeel. Goede bedden en badkamer. Wel weinig kastruimte mag van mij wel meer licht bij in de kledingkasten.

Gereisd met partner in mei 2010

Schitterend gelegen

Thijs
11-3-2010

Dit schitterend gelegen hotel ligt middenin het Centrum van Newcastle. Je loopt zo het centrum in, en tevens loopt u zo naar het Newcastle United Stadion, waar je gezellig een voetbalwedstrijd in een vol!! stadion kunt gaan volgen van de championship. Daarnaast is het ook een perfecte ligging om te gaan genieten van het geweldige uitgaansleven! Kortom, een geweldig weekend hier gehad, zeker omdat het zo makkelijk te bereiken is met DFDS Seaways!

Gereisd met vrienden in maart 2010

Prima Hotel

Marc
18-2-2010

Prima prijs / kwaliteit verhouding. Goede service en schoon. Wij waren er een weekendje. snacht's even last van een aantal dronken engelsen. Dit werd echter zeer snel door de nachtportier de kop ingedrukt.

Prima ontbijt.

Erg fijne ligging midden in het centrum.

Gereisd met partner in mei 2006

Heb erg last-minute geboekt, maar 3 dagen voor aankomst. De special promtion double was niet erg duur in vergelijking met andere hotels. Ik betaalde 78 euro voor een tweepersoons kamer op zaterdagavond. Als je kijkt op hun website, de special promotion double is de Standard Double room, dus niet de kleine value double.

Wij kregen een kamer aan de voorkant op de 4e verdieping. Prachtig uitzicht over het station en de bergen erachter. The ramen zijn voorzien van voorzetraam. De kamer zit aan een drukke weg, maar dat weet je in een stadscentrum. De kamer en bedden zijn heel goed. Er is een bad en douche, maar wij vonden dat deze wel iets beter schoon had gekund. Er is een LCD flatscreen met ongeveer 40 kanalen. Het draadloze internet is BT Openzone, dus niet gratis.

Samengevat waren we heel tevreden over de prijs/kwaliteitverhouding.

Gereisd met partner in februari 2010

Prima Hotel

Lou en Trudy Ruijters
18-10-2009

Goed hotel. Enkel het ontbijt genoten daar er legio eetgelegen voorhanden zijn in de directe nabijheid. Aardig personeel. Direct naast de ingang een starbucks cafe. Om de hoek omhooglopend ben je binnen 10 minuten midden in het centrum met zijn shoppingcentra. Tegenover het hotel is de eind- en vertrekhalte van de witte bussen van DFDS. Ideaal dus. De beroemde milleniumbridge ligt op 20 min. loopaftand. In 2 dagen heb je Newcastle helemaal gezien.

Gereisd met partner in november 2007

voor herhaling vatbaar

A. Koopmans-Epskamp
11-1-2009

Goed hotel met vriendelijk personeel.

overal dichtbij (de winkels, station,bussen en taxi)

alleen de versiering met de kerst viel een beetje tegen en in de avonduren geluidruchtig door jongeren.

Ga tot nog eens terug

Gereisd met vrienden in december 2008
2008

schoon en keurig

W. Wilman
22-10-2008

Leuk zo midden in het centrum. Tegenover het station en bushaltes. Vlakbij de winkels.

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Gereisd met partner in oktober 2008
2007

zeker gunstig voor een city trip! Overal goed dicht bij, gelegen tegenover het centraal station, 5 min van de stad. Altijd levendig en zeer vriendelijk personeel.

Dit hotel raad ik zeker aan voor iedereen!

Gereisd familie in december 2007

oud hotel maar alles verder netjes bijgehouden en zeer goede bedden. Personeel vriendelijk. goed ontbijt

Gereisd met vrienden in september 2007

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Newcastle County in Newcastle Upon Tyne , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Newcastle County zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.