Hotel Jurys Inn Newcastle

8.1Fantastisch

Engeland, North East, Newcastle Upon Tyne

Op vakantie geweest naar Jurys Inn Newcastle?

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Jurys Inn Newcastle voor je op een rij gezet:

19 reviews over Hotel Jurys Inn Newcastle

• 9R.E.27-01-2014

mooi hotel weg van het centrum

ligt aan een drukke weg maar door voorzet ramen goed te doen, zeer goede kamer, met alles wat je maar wilt erin, alleen het bad is voor Hollanders van formaat zeker te klein(1,1 mtr). Bar gedeelte is modern en toch knus. Ontbijt is super en zelfs voor veganisten en vezel allergieen is alles teregelen.

Gereisd met vrienden in december 2013

• 8Boeli14-12-2012

Goede locatie

5 minuten lopen van centraal station en de bushaltes naar de ferry, en buslijn 100 naar Metrocentre (grootste winkelcentrum van Europa) Het hotel ligt ook op 5 min. van het centrum van Newcastle. De hotelkamer is riant en voorzien van koffie en theefaciliteiten. Het ontbijt is voornamelijk engels maar ruim voldoende voor een goed gevulde maag.

Gereisd met partner in december 2012

• 0yvonnedamhoff_123-06-2012

Gunstig gelegen voor citytrip

Het hotel ligt vlak achter het Life Science Center en op nog geen 5 minuten van het CS. De kamers zijn redelijk ruim, wel een vrij smal 2-pers. bed, onze kamer had een rolstoelvriendelijke badkamer met lage wastafel, douche en douche-zitje. Minibar of koelkastje ontbreekt. Wifi 10 GBP. Prima voor 1 nachtje. Het ontbijt is een typisch Engels buffet met vnl. warme gerechten, cheddar kaas, yoghurt/cereals, jam.

Gereisd met partner in juni 2012

• 8Pieter02-01-2012

Alweer perfekt

Erg fijn hotel.Mooie kamers,fijne bedden,erg vriendelijk personeel. Ontbijt was inbegrepen en is smakelijk en ruim voldoende. Eten en drank zijn goed verzorgd in de hotelbar. Enig klein minpuntje is dat internet op de kamer (via kabeltje) en wifi in de lobby nogal duur is.(5 pound/uur). Mocht je een fijn adres zoeken om te overnachten in Newcastle:niet twijfelen,maar gewoon dit hotel kiezen :-)

Gereisd met partner in december 2011

• 10romameli11-12-2011

graag nog vele malen te bezoeken

Zijn afgelopen weekend in dit hotel voor 1 nachtje geweest. We zijn mn dochter van 16 en ik (vader) Hadden aangegeven dat ik rolstoel gebonden ben. Op de kamer aangekomen, bleek het bed veel te hoog te zijn om in te komen. 1 belletje na beneden resulteerde in een zeer goed extra bed op mijn eige hoogte :) Onze ervaring met het personeel en de geboden diensten zijn een dikke 10 met een griffel :)

Gereisd met oudere kinderen in december 2011

• 8J. Roeleveld20-08-2011

Uitstekend hotel

Dit hotel is een prima hotel. Uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Goede ligging, mooie en ruime kamers.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 7Sabine31-05-2011

Perfecte ligging bij station

Wij hadden dit hotel geboekt in combinatie met een overtocht van dfds. Waren daardoor al 'vroeg' in het hotel maar inchecken was geen probleem. Kregen een kamer op de 5e verdieping, achteraan de gang bij trappenhuis maar heb helemaal geen geluidsoverlast ondervonden (zoals hier wel genoemd wordt).

In de kamer stond een groot 2persoonsbed en een 1persoonsbed. Deze lagen prima. De badkamer bevatte een bad met douche. De kamer had een samsung flat-tv met meer dan 30 zenders + radio.

Enig minpunt: het ontbijt vond ik minimaal. Geen verse kaas of vleeswaren. Qua brood alleen een muf hard bolletje, mini-croissantje of toast.

Al met al een goed hotel voor een 'snel' bezoekje aan de stad.

Gereisd met vrienden in mei 2011

• 8Leon11-02-2011

Aanrader, centraal gelegen

Paar minuten lopen naar station, vlakbij het centrum en het voetbalstadion. Geboekt bij touroperator in pakketreis in combinatie met voetbal.

Gereisd met vrienden in februari 2011

• 9carin17-05-2010

heel goed centraal gelegen hotel

goed hotel, combinatie met dfds goed geregeld allemaal. op loopafstand van station en bus van dfds en centrum. leuke gezellige stad en niet duur. kamers groot, vooral na een hut aan boord. schoon en netjes. goede bagage bewaarservice, kortom, gewoon doen! ontbijt is goed maar ken ze beter, maar ja je kan niet meer eten dan je kan. vergeet geen wereld stekker om je telefoon op te laden, maar zijn daar ook te koop hoor voor 4 pond.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

• 8sander31-03-2010

heel goed hotel

goed, schoon en modern hotel dichtbij het centraal station, centrum en het stadion van Newcastle United.

Gereisd met vrienden in januari 2010

Hotel Jurys Inn Newcastle info