8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Express By Holiday Inn Newcastle City Center voor je op een rij gezet:

35 reviews over Hotel Express By Holiday Inn Newcastle City Center in het Nederlands

Ja hoor nog een keer geen probleem

Ton,
10-2-2018

Hotel supergoed ontbijt te weing

Gereisd met vrienden in januari 2018

Prima!

Henk,
20-11-2017

Prima hotel, bezoek in combi met voetbalreis gebracht. Hotel ligt op minder dan 10 minuten van de DFDS bushalte en vlakbij stadion Newcastle.

We konden al om 11 uur op de kamer, check out pas om 12 uur en daarna werd bagage bewaard. Personeel is erg vriendelijk, kamer is schoon en er is koffie/thee. Ontbijt is redelijk compleet zowel zoetigheid als Engelse hartigheid.

Kortom goede uitvalbasis, aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in november 2017

Prima basic hotel met fijne ligging

HD,
24-6-2017

Fijn hotel met nette ruime kamers, vriendelijk personeel, schoon sanitair, fijne bedden. Goede ligging ten opzichte van het centrum. Om de hoek van centraal station (treinen, bussen ) Eenvoudig en simpel ontbijt maar prima verder. Kortom een goed basic hotel (geen grote luxe) met goede ligging tegen goede prijs voor een verblijf in Newcastle.

Gereisd met jonge kinderen in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super

Wesley van de Werken
20-4-2017

Kamer was zeer luxe, ontbijt helaas wat aan de beperkte kant.

Gereisd met vrienden in april 2017

Gezellig

Wilfra
17-9-2016

Je voelt je er thuis. Heel vriendelijk personeel en nette kamers. Alleen geen bacon bij het ontbijt. Jammer.

Gereisd met partner in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

de kamer was okay, ontbijt minder

Martin
25-6-2016

goede bedden, sanitair was super...bij het ontbijt was ik op zoek naar bacon...wat ze niet hebben..een soort fruit..het personeel was vriendelijk

Gereisd alleenreizend in juni 2016

Redelijk hotel

Nina
9-5-2016

Redelijk goede kamer; beetje krap; hier en daar wat onderhoud nodig; weinig stopcontacten op de kamer. Wel goede bedden. Geen koelkastje op de kamer. Uit de douche komt maar een zielig waterstraaltje. Ontbijt is exclusief. Continental ontbijt is lekker als je van (heel) zoet houdt. Franse broodselectie (croissantjes, zoete broodjes). "Thick slices of bread" is gewoon toastbrood. Er is enkel zoet beleg. Geen kaassoorten of vleeswaren. Wel wat fruitsalade gezien, maar geen bananen of appels. We dus zelf maar wat kaas en ham gekocht. Echt een misser. Indien je logeert in Premier Inn Frankfurter Messe, dan krijgt je past echt ontbijt met lekkere broodjes, kaassoorten en vleeswaren.

Gereisd met vrienden in mei 2016

R.H.de Graaf
1-5-2016

Dat het een wat oude stad is en volop bezig is aan het vernieuwen van deze stad

Gereisd alleenreizend in maart 2016

Uitstekend hotel

Anita
19-10-2015

Prima verblijf van 1 nacht nabij het centrum, 4 min lopen naar de bushalte bij CS voor de ferry. Aan te raden om 1 nacht in Newcastle te blijven als je een cruise boekt, want anders heb je amper tijd om rond te kijken. Hotel is volledig gerenoveerd; alles was brandnieuw. Aardige receptionisten en prima uitgebreid ontbijt. Thee en koffiefaciliteiten op de kamer! We konden bij aankomst vanaf de Ferry direct de kamer in! Topservice vind ik dat! Dag daarop om 12 uur uitschenken, maar bagage wordt keurig gelabeld en achter bewaard.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

Ideaal voor weekendje Newcastle

Fred
1-12-2014

Dit hotel is helemaal ingesteld op Nederlandse reizigers, die met de boot uit IJmuiden komen. Het ligt dichtbij het centraal station en St. Jamespark. Luxe mooie kamers. Prima ontbijt. Koffers kunnen voor het inchecken en na het uitchecken opgeslagen worden in een speciale ruimte. Personeel is zeer behulpzaam. In de lobby kan een lekker biertje worden gedronken en sport worden gekeken.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Express By Holiday Inn Newcastle City Center in Newcastle Upon Tyne , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Express By Holiday Inn Newcastle City Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.