Reviews over Hexham

Boscamping

rex3
    16-8-2011

Camping ligt bij Acomb maar zeer rustig gelegen omdat het aan een doodlopende weg ligt. Camping heeft eenrichtingsverkeer ingesteld op de camping waardoor het heel duidelijk is met het verkeer. Camping wordt veel gebruikt als laatste stop voor de ferry (Newcastle is vlakbij) maar is ook een prima locatie om meerdere dagen te verblijven. Sanitair is schoon, de toegang tot het gebouw is met een code. Veel historie in de buurt omdat het practisch tegen Hadrian's wall aan ligt. Camping is niet vlak maar goed te doen. Plaats kan gereserveerd worden, ze zijn ruim zat en ze doen niet moeilijk over hoe je je campeermiddel neerzet en wat je er allemaal aan zet. Ze houden niet van puptentjes naast een grote tent.

Engels in verval

Astrid
    28-2-2010

Leuk hotel, goed opgezet met mooie tuin, maar mag wel een opknapbeurt gebruiken. Ontbijt was goed, maar diner erg eenvoudig en smaakloos. Voor het eten kan je het best naar de stad gaan, waar veel Indiaas en Thais zit, mmmm!

Geweldige Schotse sfeer

Keizer
    6-10-2007

Geweldige Schotse sfeer. Prachtig kasteel waar 7 kamers zijn ingericht.

Moet je gedaan hebben als je Schotland bezoekt

Hexham scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews