Hotel Hilton Newcastle Gateshead

Hotel Hilton Newcastle Gateshead

8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Newcastle Gateshead voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Hilton Newcastle Gateshead in het Nederlands

Geweldig hotel op een top locatie.

Marjon,
17-5-2017

De service was echt zoals je verwacht van Hilton. Top dus.

Ligging was super. Brug over en je staat in hartje centrum.

Ontbijt was prima (mistte wel het geeikte plakje kaas).

De kamer was ruim en we hadden mooi zicht op de bruggen, ook gratis Wifi op de kamer(wel slecht bereik).

Minder vond ik de schimmel in de douche. Echt een ventilatieprobleem en iets wat verbeterd moet worden. Ook geen handoekservice bij het zwembad, wat het omslachtig maakt( handoek mee van de kamer, inleveren bij het zwembad en vervolgens housekeeping bellen voor een schone op de kamer).

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Heerlijk hotel

Mark
15-1-2015

Dit hotel is echt fantastisch, Kamers erg ruim en lekker schoon. Ontbijt is super, maar dat is zowat elk engels ontbijt wel) Vanaf het hotel is het ongeveer 10 minuten lopen dan zit je hartje centrum.

Gereisd met vrienden in december 2014

Heerlijk hotel

A.D.
3-10-2011

Heb 1 nacht in het Hilton geslapen en dat was in een woord heerlijk. Had grote 2 persoons executivekamer voor mezelf alleen. Kamer was ruim, badkamer had heerlijk ligbad. Uitzicht was op Gateshead ipv brug, maar dat vond ik niet erg. Ligging prima, 15 minuten lopen van het Centraal Station en de stad. Uitgebreid ontbijtbuffet, incl. Engels ontbijt.

Gereisd alleenreizend in oktober 2011

Ideaal voor het Quai Side uitgaansgebied

elssander
12-9-2010

Wij logeerden hier 2x. We hadden uitdrukkelijk een kamer met uitzicht op de bruggen en de rivier geboekt met een dubbel bed. We kregen 2 enkele bedden. De andere kamer die we kregen had dus wel een dubbel bed, maar nu weer naast de muur, waardoor het uitzicht beperkt werd. Totaal uitzicht is pas mogelijk vanuit executive kamers op 5e verdieping. Verder berekende men ons toeslag voor rivieruitzicht; schandalig. Dit werd 's morgens afgetrokken na onze klacht over het "kokeruitzicht". De tweede keer, dat we hier logeerden, kregen we van het management een flesje rode wijn (175 cc !!!!) met 2 aardbei+chocolade traktatie. Een idiote combinatie, maar goed, het was een geste.

Dan een opmerking over de bedden: harde lattenbodems met een piepende (te oude dus) binnenveringsmatras. Dit is Hilton onwaardig! Dan een TV met beeldbuis met twijfelachtige ontvangst op diverse kanalen. Het ligbad is van Hilton afmeting, dus klein. Ontbijt is absoluut top, incl. whisky (!!!) en Haggis!

Gereisd met partner in juni 2010

Geweldige locatie, zeer luxe en modern.

simone smith
27-7-2009

Geweldig hotel met heerlijk eten en goede bar. Mooi licht en modern, met schitterende kamers, grote luxe badkamers!! Je loopt zo de brug over en je bevind je zo in de winkelstraat. Ik ben hier in maart geweest en ga hier met de kerstdagen weer heen, het was echt geweldig! super prijs/kwaliteitverhouding!

Gereisd met partner in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Newcastle Gateshead in Gateshead, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Newcastle Gateshead zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.