Reviews over Durham

Niet voor iedereen geschikt

Edith,
    31-8-2015

Lumley Castle is een heel bijzonder hotel met een mooie ligging en veel stijl. Het is een middeleeuws kasteel en daardoor donker en door het klimaat altijd vochtig. Lumley Castle is vooral gericht op bruidsparen die volop voorbij komen met veel gasten. Aandacht voor eigen gasten is daardoor soms wat minder. Voor ouderen en minder validen erg ongeschikt.

Prachtig hotel in de buurt van NewCastle

Richard,
    3-6-2013

Het hotel ligt in het centrum van Durham, een half uur rijden van Newcastle International Airport. De kamers zijn ruim, met hele goede bedden.

verder is alles aanwezig zoals kluis, koffie en thee faciliteiten, flatscreen, gratis WiFi etc. De kamer was brandschoon. Het personeel is uitermate vriendelijk. In de ochtend wordt een uitgebreid ontbijtbuffet geserveerd.

Aanrader!

deepy_b,
    24-4-2012

Geweldig mooie accomodatie. Mooie kamers, allemaal verschillend ingericht. Wij verblijven altijd in een van de 'courtyard' kamers, erg gezellig en knus, mooi ingericht. Dagelijks wordt schoongemaakt. Uitzicht is prima: óf courtyard, óf tuin. Het personeel is ontzettend vriendelijk, opgewekt en behulpzaam, helemaal niets op aan te merken! Prijs/kwaliteit is goed. Accomodatie heeft een restaurant, waar je 's ochtends kunt genieten van het ontbijt (buffet + à la carte) en 's avonds van het diner (a la carte). Of je er 's middags kunt lunchen, weet ik niet. Het eten is altijd even lekker.

Waarom ik altijd weer terugga? Het is een prachtig kasteel, in een mooie omgeving. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Uniek luxe pension met themakamers

Vincent Van Roy ,
    28-10-2010

Dit pension overtreft werkelijk alles ! Het ligt op een tien minuutjes wandelen van de bezienswaardigheden van het universiteitsstadje Durham met zijn kathedraal en kasteel. Er wordt gewerkt met themakamers. Ik verbleef in de 'Scifi Room', zeg maar een 'Star Wars suite'. Het thema was duidelijk science fiction, wat leuker is dan een onpersoonlijke hotelkamer van dertien in een dozijn.

In de kamer is er modern meubilair met een groot plasmascherm, een 'betaalbare' minibar, een 'zitei' en nog veel meer. Overigens zeer degelijk en breed bed en ook de airco was welkom. In de badkamer bevindt zich een douche annex stoomcabine, een losstaand diep bad, kamerjassen, sleffers, enz. Dan is er nog een privaat buitengedeelte met een jacuzzi voor zes personen met kleurentherapie (!)

Ook het ontbijt en de service in het algemeen waren voltreffers, bovendien valt de prijs reuze mee.

Prachtig hotel, ideaal gelegen

Rita Heiden,
    3-11-2009

Dit hotel heeft alles mee: dichtbij het geweldig leuke centrum van Durhamn, mooie, ruime kamers, vriendelijke medewerkers, een goed (Engels) ontbijt en lekker (en goedkoop!) eten in het Italiaans georiënteerde restaurant Filini. We hebben het arrangement uit De Kampioen gedaan en waren dik tevreden. Dit is nu echt eens waar voor je geld. Durham heeft veel te bieden en is - gelukkig - nog niet echt door toeristen ontdekt.

Durham scoort een 7,2 uit 10, op basis van 5 reviews