Reviews over Consett/Edmundbyers

Deze hostel ligt vlakbij Derwent Reservoir, een mooie is

JGSTM,
    26-11-2007

Deze hostel ligt vlakbij Derwent Reservoir, een mooie omgeving.

Het gebouw is heel oud en dat is goed te merken, het kraakt aan alle kanten en is zeer gehorig, maar dat kon de pret niet drukken. Er zijn boven meerdere kamers voor 4-6 personen, als je alleen reist kan je dus met anderen op de kamer komen. Beneden is er ook een kamer voor minder validen. Aan beide zijden van het gebouw op de begane grond zijn de douches. Toiletten zijn er zowel boven als beneden. Beneden is er een gezellige tv-kamer. Er is een keuken waar iedereen gebruik van kan maken. Let wel op: er is geen winkel in het plaatsje en er wordt geen ontbijt geserveerd.

In het plaatsje is wel een goede pub. Ook is het mogelijk daar een reservering te maken voor ontbijt.

In de tuin achter de hostel kan ook gekampeerd worden.