Reviews over Blanchland

Echt leuke Noord-Engelse cottage.

Fam Meyer, Den Haag,
    25-8-2011

Boltslaw Cottage is gelegen in een beekdal de zogeheten "North-Pennine Hills" in het gehucht Ramshaw op ca. 1 uur rijden ten zuidwesten van Newcastle. Zeer gezellig ingericht met een grote schouw met daarin een zogenaamde "Inglenook"-houtkachel in de woon/eetkamer. De 2 slaapkamers op de bovenverdieping zijn voorzien van prima bedden (een 2-persoonsbed en 2 1-persoonsbedden.zijn comfortabel, prima badkamer. Naast het huis is een terrasvormige tuin. Uitstekende ligging voor lange wandelingen vanaf de cottage. Gebied is kennelijk, ondanks de vaak steile hellingen (tot 24%), ook favoriet bij mountainbikers en wielrenners.

Wij hebben ons in ieder geval prima vermaakt en zullen zeker een keer terug gaan, daar het prima te bereiken is met de ferry van IJmuiden-Newcastle..