Bed and Breakfast Undercliff Guest House

BedAndBreakfast
Kleine hotelsWeer vandaag10°3°
Bed and Breakfast Undercliff Guest House

We hebben een aantal aanbieders voor Undercliff Guest House voor je op een rij gezet:

3 reviews over Bed and Breakfast Undercliff Guest House in het Nederlands

Schitterende plek

Rinus
28-3-2011

Undercliff Guesthouse is prachtig gelegen in een vallei op enkele honderden meters van Rozel Bay, de omgeving is schitterend met in het voorjaar de gele hellingen van de bloeiende gaspeldoorn.

De wandel mogelijkheden zijn er legio, de gemarkeerde klifpaden lopen langs het hotel.

Het hotel ademt een landelijke sfeer en heeft een mooie tuin, het is zeer rustig gelegen, een nadeel is wel dat het ontbijt pas om negen uur word opgedient en dan alle gasten tegelijk kunnen ontbijten, wil men echter vroeg vertrekken of aan een wandeling beginnen dan heeft men een probleem.

Voor rustzoekers en wandelaars

Tijm
9-10-2009

Op een prachgtige plek op het eiland. Prachtig om te wandelen in de omgeving en met de auto om het eiland verder te bekijken.

Voor de liefhebber, want het ligt afgelegen, maar zeer mooi!

Schitterend in de natuur

Her
19-7-2009

Een prachtige plek om de stilte weer te ervaren. Klein en landelijk Guesthouse met vriendelijke inwonende eigenaars. Prachtig gelegen op het eiland met mooie wandelmogelijkheden in de omgeving. Door de stijlheid en de afgelegenheid van de accomedatie niet geschikt voor kleine kinderen en mensen die slecht te been zijn. Lekker en zeer compleet ontbijt, vooral beginnen met de huisgemaakte porridge (een warme pap)!

Op bepaalde dagen kookt de eigenaar een diner waar je op in kunt tekenen. Anders is het eten in de pub onderaan de doodlopende weg naar de zee toe een leuke mogelijkheid.

Kamers wat klein maar compleet. Wij hadden uitzicht over de prachtige tuin naar de zee, met aan de horizon Frankrijk. Erg stil in het Guesthouse, alleen was door het kraken van de vloer wel te horen wanneer de eigenaren naar bed gingen. Gaf een beetje een Faulty Towers gevoel.

We gaan zeker nog een keer.

Sunair Vakanties
Sunair Vakanties

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Undercliff Guest House in Trinity (Jersey), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Undercliff Guest House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.