Hotel Auberge du Val

Met vrienden

Gezellig knus hotelletje

Gertie
16-9-2010

Leuk klein hotel met 8 kamers. Prima bedden, kamer netjes. Zeer goed restaurant. Aan de achterzijde een terras en een grote mooie tuin. Als je van de drukte van de stad houd is het geen aanrader, maar als je houd van rust en een mooie omgeving is het daar super!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auberge du Val in St. Saviour (Guernsey), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auberge du Val zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.