Hotel Moores Central

7 reviews over Hotel Moores Central in het Nederlands

prima

gaea
19-6-2016

hotel is netjes en oud. kleine lift en als je naar je kamer wilt komen moet je alsnog een trapje af en op met je koffer. Kamer was ruim en netjes. Badkamer ruim en schoon. we hadden een kamer aan de voorkant en dat was geen goede plek. Wij zaten er vrijdag tot en met maandag. Vrijdag- en zaterdag avond/nacht veel herrie v.w. de pub bezoekers en rond een uur of 5 begon de straat schoonmaak. Maandag hadden we de pech dat de mist om 3 uur 's nachts opzette, we werden toen namelijk gewekt door de misthoorn. Personeel vriendelijk. Eten uitstekend.

Gereisd met partner in juni 2016

Geweldig Hotel!

Niek
27-5-2016

Prachtig klassiek Hotel met een zeer goede bediening. Prima eten in het restaurant en de Pub. Schone kamers en ook nog eens een supersnel WiFi!

Jammer dat er geen kluisje in de kamer aanwezig is.

Gereisd met partner in mei 2016

Super

Fam Worm
2-10-2011

Super ligging midden in het centrum dicht bij de haven,Leuk hotel met goede service en vriendelijk personeel.

Eten is goed en zeker betaalbaar.

Een bezoek aan Herm is zeer zeker de moeite waard.

Mochten we ooit terug gaan dan zeker weer in dit hotel.

Gereisd met partner in september 2011

fijne ligging

bel
12-7-2011

Fijne ligging, dicht bij de haven met de boottocht naar Herm en Sark, rust, mooi en schoon. De hotelkamer slecht, vieze vloerbedekking, slechte badkamer, oude matras.

Wij hadden extra betaald voor een mooie kamer, wat ze hebben gedaan is op een standaard kamer een airco en koelkastje geplaatst, meer dan 1800 euro en het was het hotel zeker niet waard voor een week. guernsey helemaal geweldig!

Gereisd met partner in januari 2011

Hotel zeer centraal gelegen

Everdine Posthumus
29-9-2010

De keuken is uitstekend en de menu's voor hollandse begrippen niet duur.

Vriendelijk personeel en schone kamers. Gezellige winkelstraat en dichtbij

het busstation. Met de veerboot naar Sark is aan te bevelen.

Gereisd met partner in september 2010

ideale locatie, vriendelijk personeel

katinka janssen
28-5-2009

Het moores hotel is een vriendelijk hotel dat midden in het centrum van st.peters port. het heeft een goed restaurant, maar als je buitenom gaat, kun je ook in de bar eten. zoals iedereen weet is eten in een pub heel goed, lekker en gezellig in de engelse steden.

het hotel wordt zeer goed schoongehouden. ze hebben een eigen (kleine) fitnessruimte, en een gratis sauna. (handdoeken bij de ingang van de sauna zijn ook gratis.) op korte loopafstand bevindt zich een kleine supermarkt. altijd handig. ook op loopafstand: de haven met de ferry's naar jersey, herm en sark, en verder ook het busstation. aanrader: neem de toeristen buskaart. komt neer op 30 cent per ritje!! alle toeristische atracties zijn met de bus te bereiken. veel leuke winkeltjes langs de boulevard van st. peter port. geniet van de avond, kijkend naar de mooie jachten. eet een maaltijd in een pub. maak een praatje met de bevolking. echt. super!

Gereisd met partner in juni 2008

2008

Prima ligging en uitstekende keuken

Rika
19-8-2008

Wij zijn hier in augustus 2008 geweest en hebben voor dit hotel gekozen om de ligging. Het is een oud engels hotel met een dak terras. Midden in het centrum van St. Peter Port. Grote bedden. Veel oudere mensen. We hebben er heerlijk gegeten en goedkoop. St. Peter Port is gunstig omdat we gebruik hebben gemaakt van het openbaar vervoer en dat is heel voordelig en gemakkelijk.

Gereisd met partner in augustus 2008

Sunair Vakanties

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Moores Central in St. Peter Port (Guernsey), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Moores Central zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.