Hotel Greenhills Country

Hotel Greenhills Country

We hebben een aantal aanbieders voor Greenhills Country voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Greenhills Country in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Voor herhaling vatbaar! Super hotel!

Yvonne
31-5-2013

Als wij nog eens op Jersey komen dan is het zeker in dit hotel.

Wat een mooie verzorgde kamers.

En de service! Fantastisch gewoon. Zeer goed ontbijt buffet en het engelse ontbijt word vers bereid zoals jij het wil.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Greenhills Country in St. Peter (Jersey), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Greenhills Country zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Greenhills Country scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.