Aparthotel La Barbarie

8,9

5 reviews over Aparthotel La Barbarie in het Nederlands

Maaike,
5-5-2018

Verzorgd hotel met vriendelijk en service gericht personeel. Vanuit het hotel loop je zo naar de klifpaden van Guernsey. De kamers zijn keurig verzorgd en schoon. Koffie/thee faciliteiten op de kamer is ook een plus. Goed verzorgd ontbijt en het boeken van halfpension is zeker een aanrader! De kaart wisselt dagelijks en je kan elke dag kiezen tussen 4 voor- en 4 hoofdgerechten. Dessert is keuze van de dessertkaart en daarna nog afsluiter met koffie/thee. En voor tripjes op Guernsey, de bushalte ligt om de hoek.

Gereisd met partner in april 2018

warm welkom

gaea
19-6-2016

personeel komt oprecht warm en vriendelijk over. Kamer en badkamer was netjes

maaltijden uitstekend.

Ligging goed als je rust wil en veel wil wandelen/fietsen. Dichtbij zijnde winkels zijn 15 tot 20 minuten lopen. Bushalte om de hoek, maar deze rijden niet zo vaak. Dus als je drukte en alles in de buurt wilt hebben is het niet geschikt. Ze hebben wel gratis parkeerplaatsen als je een auto huurt

Gereisd met vrienden in mei 2016

Ideaal gelegen top hotel

Arie
9-7-2013

La Barbarie, gewoon een lekker, goed hotel. Tip top keuken en fantastisch vriendelijke bediening. Op loopafstand van St. Peter Port (4 km, leuk stadje) en de kliffen (1 km) waar heerlijk gewandeld kan worden.

Gereisd met partner in juni 2013

Buro Scanbrit

Hotel La Barbarie is rustig gelegen in de parochie van St. Martin. De bus stopt voor de deur. Het klifpad begint op enkele minuten loopafstand. Een zeer uitgebreid (Engels) ontbijt en heerlijk avondeten. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De superior kamer met balkon is super en zeer schoon.

Gereisd met partner in september 2010

heerlijk ongedwongen

fj.nijsen
23-10-2009

heerlijk hotel met ongedwongen sfeer en fraaie kamers. Zeer goed eten met altijd vriendelijke bediening

Gereisd met partner in juni 2009

Buro Scanbrit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel La Barbarie in St. Martins (Guernsey), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel La Barbarie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.