Hotel Shakespeare Coast

2 reviews over Hotel Shakespeare Coast in het Nederlands

Sfeervol gemoedelijk echt Engels familiehotel

Lauk Bouhuijzen
20-10-2013

Gemoedelijk maar zeker niet oubollig hotel, direct aan de kust, persoonlijk en veel service, ook wat betreft vervoer naar St. Helier op 3 km. Goede kruising tussen modern en traditie, incl. soms tikje Fawlty Towers incl. Manuel...

Gereisd Met partner in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk hotel, leuke sfeer,uiterst service gericht

Rien
8-11-2012

Hoewel onze kamer klein was en niet op zee uitkeek(tenslotte waren wij maar sportvissers)was het verblijf zeer aangenaam,door zowel het personeel als het gezelschap.Ook wat eten en drinken betreft kom je niets tekort tegen redelijke prijzen.Er wordt van alles georganiseerd tot en met barbecues voor de gasten toe als het mooi weer is en regelmatig free drinks.De vangst van een hengelaar wordt er deskundig klaargemaakt.ontbijttijden aangepast aan de wens om vroeg uit de veren te zijn,maar veel vroeger de 7.30 gaat niet omdat de kok er dan niet is.Koud ontbijten kan wel.lunchpaketten zijn prima.Haal en brengservice uit de kunst ,zowel van het vliegveld ,de veerboot of de visboot.

Gereisd Met vrienden in juni 2012

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinTerras
  • Overige servicesWasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Shakespeare Coast in St. Helier (Jersey), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Shakespeare Coast zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.