Aparthotel Samares Coast

4 reviews over Aparthotel Samares Coast in het Nederlands

Klasse

Barbara en moeder
9-6-2012

Wij zijn vandaag aangekomen. Het is een mooi en verzorgd hotel/appartement. Zeer vriendelijk personeel, goed eten. Een mooie tuin met zwembad. Ook het gebouwtje met indoor zwembad ziet er keurig uit. Het enige minpuntje was dat er in de folder van touroperator staat dat er in de appartementen wifi is. Dat klopt dus niet. Er is alleen wifi bij de receptie. Voor de rest: toppie. Zeker een aanrader.

Gereisd met vrienden in juni 2012

Prima hotel

Fam. van de Mast
31-8-2009

We zijn in augustus 2009 8 dagen naar dit hotel geweest met ons dochtertje van bijna 2 jaar. We hadden een appartement geboekt. Appartement was prima verzorgd. De ligging is wat minder hoewel je met de bus in 10 minuten in St. Helier bent. 2 supermarkten Marks&Spencer en Spar op korte loopafstand. Wel een lekker binnenzwembad erbij met bubbelbad. Het ontbijtbuffet hadden we bijgeboekt, was Engels ontbijt.

Jammer is dat er voor kinderen geen speelgelegenheid is.

Veel Engelse toeristen en bijna geen Nederlanders (toen wij er waren geen).

Wij hebben een prima vakantie gehad hier.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009
2008

Aanrader op Jersey

Nico Legley
24-7-2008

3 nachten verbleven in dit hotel. Het personeel was vriendelijk en correct. Personeel bestond hoofdzakelijk uit Oost Europeanen. Bij sommigen onder hen was de Engelse taal nog niet echt 100% onder de knie. Mooi zwembad en mooie tuin waar men bij mooi weer rustig kan ontspannen. Kamer was groot en net. Ontbijt was in orde, maar geen al te groot buffet. Eten was ok, maar gewoon . Je kon wel elke dag uit een aantal gerechten kiezen.

St Helier ligt wel op een eindje rijden. Wij hadden een fiets mee, dus dat viel wel mee (ongeveer 5 km)

Gereisd familie in juli 2008

2007

Deze week (juli 2007) zijn we 5 dagen in het hotel geweest. We melden ons op zaterdag om 9 uur in het hotel en konden gelijk onze kamer betrekken terwijl dat officieel vanaf 3 uur kon. De kamer was tamelijk groot en schoon. Het personeel (vnl. Pools) was erg vriendelijk en het uitzicht schitterend. Het enige minpunt was dat het tamelijk ver van de stad was, zo'n 20/25 minuten lopen. Gelukkig was er een bushalte voor de deur. Wij komen hier beslist terug.

Gereisd met partner in juli 2007

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Samares Coast in St. Helier (Jersey), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Samares Coast zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.