Hotel Radisson Blu Waterfront

KinderhotelWeer vandaag12°7°
Hotel Radisson Blu Waterfront

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu Waterfront voor je op een rij gezet:

Kenmerken
Airco
Restaurant
Sauna
Parkeren mogelijk

1 review over Hotel Radisson Blu Waterfront in het Nederlands

Fantasties ,heelveel rust aan zee aardig volk

N.P. Eloise,
12-8-2017

Zee heerijk mooi uitzicht en rustig mooi eiland en vriendelijk mensen.

Het was gewoon heerlijk niks negatief .maar het was in aug.2015

Activiteit als battle of flowers je kan ook fietsen huren beste tijd is juni juli aug.

Want er is regenperiode alleen regen niet goed . Een mooi groot hotel aan de zee met haven en dichtbij Elizabeth castlen. Waar je heen kan lopen als water laag is en bij hoog water busboot , ook in centrum .195 kamers en zwembad in het westen van het eiland heb ik ook overnacht naam weet ik niet meer maar daar was gezelig heel veel restourant ook zeekant

Het is makkelijk met openbaar vervoer . Personeel aardig mijn dochter heeft daar bij Redison 2 jaar gewerkt eerst stage gelopen halve jaar en ik moeder ging vakantie naar haar toe , voor mij was het een heerlijk rust alles lekker dichtbij als je van natuur houdt ideaal

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu Waterfront in St. Helier (Jersey), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu Waterfront zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.