Hotel Radisson Blu Waterfront

KinderhotelWeer vandaag11°5°
Hotel Radisson Blu Waterfront

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu Waterfront voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Radisson Blu Waterfront in het Nederlands

aanrader

mirjam
27-7-2011

Luxe hotel, van alle gemakken voorzien. Ook een plek voor bruiloften en partijen wat voor ons weer eens een leuke afwisseling was om te kijken hoe bruilofttraditie daar was. Leuk terras aan haven waar je de hele dag zon had. S'avonds live muziek (2x tijdens ons verblijf van 5 dagen). Lekker Brasserie eten (hamburger) maar ook goed restauranteten en zeer luxe ontbijt buffet.Hadden kamer naast trappenhuis waar om het uur een niet te indentificeren geluid klonk (lichte slaper wordt er wakker van). Tevens slaan deuren erg hard dicht.

Gereisd met partner in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu Waterfront in St. Helier (Jersey), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu Waterfront zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.