Hotel Norfolk Lodge

FamiliehotelWeer vandaag30°14°

We hebben een aantal aanbieders voor Norfolk Lodge voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Norfolk Lodge in het Nederlands

Gebrek aan comfort

Danielle
10-6-2014

Op eerste gezicht een goed hotel, oudbollige engelse inrichting maar wel netjes. De ligging van hotel is goed ten opzichte van centrum, goed te lopen. Echter ligt aan drukke doorgaande weg wat zorgt voor nodige geluidsoverlast als je een kamer aan voorzijde hebt. Ook geluidsoverlast van kamers en trappen boven ons. Meubilair is echt oud en niet comfortabel. Wij hadden een 2-persoonsbed bed, matras was totaal doorgezakt en bed van formaat twijfelaar, dus uit nood paar keer geslapen in stapelbed (vanwege rugklachten) welke ook wankel stond. Ook meubilair in eetzaal en lounge is aan vervanging toe, zo doorgezakt dat je gewoon op frame zit. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Elke avond is er entertainment in de lounge. Al met al een goed hotel echter door weinig comfort maar een 6 waard. Wij gaan zekers terug naar Jersey, echter dit hotel laten we links liggen.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2014

dicht bij centrum, maar volgende keer ander hotel

Yvonne
31-5-2013

Helaas doet de ontbijt/eetzaal van dit hotel denken aan wat je vroeger op kamp had.Groot en immens druk. Het personeel rent nog net niet om alles klaar te krijgen en komt zeer gestresst over. Jammer wat ik wil graag op mijn gemak ontbijten of dineren, maar het voelde of je weggekeken werd. Voor he diner zijn er in de stad veel betere alternatieven voor hetzelfde geld. De kamer en badkamer was niets mis mee, dat voldeed prima. Er is wifi aanwezig in de lounge, maar niet op de kamers.

Helaas hadden wij ook de pech dat er een hele grote groot fransen waren die nogal luidruchtig aanwezig waren. Misschien hadden we anders een andere mening gehad.

Gereisd Met partner in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Norfolk Lodge in St. Helier (Jersey), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Norfolk Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.