Hotel Monterey

HotelWeer vandaag21°14°

We hebben een aantal aanbieders voor Monterey voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Monterey in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

is te doen

José Beerens
6-10-2009

Ligging aan de rand van de stad.Naar het centrum loop je 20 minuten.Binnen en buitenbad,sportfaciliteiten,internet gratis!Zeer vriendelijk personeel.We hebben alleen ontbijt hier genomen(diner ergens anders)Dat viel ons tegen,typisch engels ontbijt,niks bijzonders.We kregen pp twee toast,wou je een frans ontbijt dan kreeg je pp twee crousants.We hadden een superieur kamer,deze zijn iets groter.Koffie en thee faciliteiten op de kamer.Wat ons opviel is dat er veel bruiloften gevierd werdeen in dit hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Monterey in St. Helier (Jersey), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Monterey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Monterey scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.