Hotel Mayfair

HotelKinderhotelWeer vandaag18°13°
Hotel Mayfair

We hebben een aantal aanbieders voor Mayfair voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Mayfair in het Nederlands

Met jonge kinderen

Groot hotel

Els
30-12-2009

Het hotel is op wandelafstand van het centrum (ong 15 min). Nette kamers, ontbijt is zeer druk en wordt gedeeltelijk aan tafel geserveerd (waardoor je vaak lang moet wachten).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mayfair in St. Helier (Jersey), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mayfair zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.