Appartement Liberty

Appartement
Appartement Liberty
7,8

4 reviews over Appartement Liberty in het Nederlands

Wij troffen smerige tapijten met vlekken en (daardoor?) een vieze lucht, smerige airco waar we door gingen hoesten en keelpijn kregen. Het hobbelige matras veroorzaakte bij mij flinke rugpijn. Het beschadigde meubilair gaf een uitgewoonde indruk. Prachtig ingerichte keuken, alleen werkte de koelkast niet naar behoren en werd reparatie heel klungelig gedaan. Vriezer werd uitgezet zonder dat het ons verteld was dus wij konden alles weggooien. De meisjes bij de balie zijn extreem vriendelijk, maar kunnen je niet helpen met echte problemen; ze zijn volgeboekt hoorde ik en daar moet je het mee doen.

Brandalarm in keuken gaat heel snel af, bij de buren continu, goed hoorbaar door de binnendeur.

Wel goed: toplocatie in centrum boven busstation (beneden schijn je de bussen wel heel goed te horen), mooi terras en goede koffiemachine bij receptie.

De prijs die je voor deze appartementen betaald is extreem hoog. Kies een goedkopere én betere accomodatie!

Gereisd met partner in augustus 2015

Super

Jouelle
2-11-2012

Geweldig appartement, locatie top, heerlijke tijd gehad

Gereisd met partner in juni 2012

Geweldig!

George & Andrea
      14-10-2010

Prachtig appartement met mooi uitzicht op de haven. Centraal gelegen in de buurt van een aantal goede restaurants en winkels. Onder de appartementen bevindt zich het vertrekpunt van de bussen die over het eiland rijden, hiervan heb je totaal geen geluidsoverlast!

Zeer vriendelijke ontvangst gehad, de dames van de receptie zijn uiterst behulpzaam om eventuele problemen die je hebt voor je op te lossen,niets is te veel gevraagd!

De appartementen zien er schoon, nieuw en goed onderhouden uit. Er staan in keuken van het appartement nog wat attenties klaar voor de gasten, zoals melk, thee, cornflakes en water. Bij de receptie staat ook nog een prachtig koffie/thee apparaat waar je onbeperkt gebruik van mag maken (maakt ook heerlijke cappuccino), ook liggen er in de ochtend croissants.

Als we nog eens naar Jersey gaan komen we hier graag nog een keer terug en willen dit appartement dan ook aan iedereen aanraden!

George & Andrea

Gereisd met partner in oktober 2010

Gewekdig

Jose
      3-9-2010

Prachtige appartementen, ruim en alles erop en eraan. Prima bedden, groot balkon. Receptie 24 uur per dag bemand, gratis thee en koffie en croissantjes. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Centraal gelegen, boven busstation en ondanks dat geen geluidsoverlast. Een fantastische week gehad, zeker een appartement waar ik weer een keer heen zou gaan, een aanrader dus!

Gereisd met partner in augustus 2010

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Liberty in St. Helier (Jersey), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Liberty zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.