Hotel De France

Hotel De France

We hebben een aantal aanbieders voor De France voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel De France in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

aDoor de informatie op de website aren de veriewachtingen hooggespannen. Helaas was niet alle beloofde luxe aanwezig. Gelukkig was het personeel (voor een groot deel Nederlands sprekend) zeer vriendelijk en behulpzaam. Servce met een grote S. Toen we te laat dreigenden te komen voor onze terugreis werden we met onze vier fietsen in de hoteltaxi gratis naar de haven gebracht!

Kortom: onze kamer viel tegen (mogelijk is vanwege beperkte beschikbaarheid van familiekamers een extra bed in een standaard kamer gezet), maar verder een perfect verblijf.

Rustige en gezellige plek

Dani
20-5-2012

Algemene indruk: netjes, goede service. Centraal gelegen. Goed eten, kan wensen doorgeven ivm allergie. Schone nette kamers.
2007

Mooi hotel met ruime kamers

Nice
20-8-2007

Mooi hotel met ruime kamers. Het ontbijt is goed en je auto kun je gratis voor de deur parkeren. Erg vriendelijk personeel.

We hebben een aantal aanbieders voor De France voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De France in St. Helier (Jersey), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De France zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De France scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.