Hotel Cheval Roc

Met jonge kinderen

mooi hotel

Niels
18-9-2010

De ligging is niet echt geweldig om te bereiken. Het uitzicht was prachtig. Bij helder weer kon je Normandie zien liggen. Het eten was ook erg lekker. De kamers waren minder. Je kon duidelijk zien dat dit hotel nog niet lang draait want we hadden twee kamers de één was net nieuw en gerenoveerd en onze kamer was naar schatting uit de jaren 60. Maar we hebben er een fantastische week gehad. Zeker een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cheval Roc in St. Helier (Jersey), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cheval Roc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.