Hotel Dixcart

1 review over Hotel Dixcart in het Nederlands

2007

Dit hotel uit de late middeleeuwen probeert het wel maar

Geert
18-10-2007

Dit hotel uit de late middeleeuwen probeert het wel maar is het niet. De kamers zijn zeer gehorig, de douche zit in een bijzonder kleine ruimte en het bed is voor een gemiddelde Nederlander al gauw 20 cm te kort. De Duitse eigenaar is (lijkt het in ieder geval) met een inhaalslag bezig. De lounge en de naastgelegen pub zijn gemoderniseerd. De rest duidelijk nog niet. Kortom het hotel kan als charmant omschreven worden maar ontbeert ook onmiskenbaar enig 21e-eeuws comfort.

Gereisd Met partner in Thu Oct 18 2007 21:26:13 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dixcart in Sark ( Isle of Sark), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dixcart zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.