Reviews over Herm Island

droomeiland

marian,
    27-8-2009

Een prachtig eiland voor mensen die geen uiterlijk vertoon maar alleen een prachtige omgeving nodig hebben.

Kliffen, stranden, duinachtig landschap. Lekkere ijsjes en ijskoud maar helder zeewater. Niet voor mensen die behoefte hebben aan disco's.

echt een aanbeveling

Herbert Suers,
    18-3-2009

Zijn er 2 keer geweest 1x met kinderen en 1x met zijn tweetjes, superklein eiland met veel rust, geweldige wandelingen gemaakt met prachtige vergezichten op sark en guernsey. Mooie flora en fauna wat subtropisch aandoet net zoals de temperatuur met erg veel zon.Supervriendelijke mensen, goed eten en drinken in de pub of the ship

Heerlijk genieten van de rust en natuur

Rika,
    19-8-2008

Wij hadden geen kamer in het hoofdgebouw maar in de cottage. Ruime kamer en met zicht op zee.

Heerlijk gegeten in het hotel en niet duur. Voor 1 nacht is een een heerlijke bestemming en geniet je van de rust. Geen auto's en heerlijke witte zandstranden en wandeling rondje eiland is een must. Aanbevolen.

Inderdaad een bijna perfecte beoordeling

Geert,
    18-10-2007

Inderdaad een bijna perfecte beoordeling. Internationale staf zorgt voor een geweldig verblijf op dit autovrije eiland. Fijne kamers met prachtig uitzicht over zee. Goed zwembad met mooie en rustige tuin waar de afternoon tea aan het ligbed geserveerd wordt.

(op z'n hollands: 't kost wat maar dan heb ook wat!

Herm Island scoort een 8,1 uit 10, op basis van 4 reviews