Hotel Le Chêne Hotel

46 reviews over Hotel Le Chêne Hotel in het Nederlands

Charmant, gedateerd en gehorig

Fiori31
1-8-2019

Charmant, maar oubollig hotel. De ligging is prima. Bushalte voor de deur met voldoende service. Ook is het mogelijk naar Little Chapel, Petit Bot Bay en diverse musea te lopen. Het hotel heeft een deal met de Deerhound Inn: van ma-do met 15% korting eten. De kamers dan: ik had kamer 2. Erg krap voor twee personen, maar alleen prima te doen. Het hotel bevat smalle gangen, veel trappen en heeft vloerbedekking. Ook in de kamer. De ‘badkamer’ bevindt zich in een soort kast. Je kunt nergens je spullen kwijt en mag blij zijn als er voldoende water uit de kraan komt om je haar te wassen. De wastafel is in de keer zelf. Deze is erg laag. Bed kraakt enorm. Verder is het hotel erg gehorig. Ik kan de gasten in de kamers naast en boven mij letterlijk verstaan. Vliegverkeer is te horen, maar na een uur of negen zijn er geen vluchten meer. Het hotel heeft een klein zwembad. Heerlijk verkoelend en ook staan er wat leuke tuinmeubelen in de tuin.

Gereisd Alleenreizend in Mon Jul 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed maar eenvoudig.

Bert en Thea
4-6-2019

Goed hotel, wel gedateerd, kleine badkamer. Ontbijt eenvoudig maar wel goed verder. Leuke mensen.

Nooit meer!

Lia Kuijpers
21-8-2018

De ligging van het hotel is prima. Het eten was prima. Maar we moesten de eerste avond meer dan 5 kwartier wachten op het voorgerecht. dit overkwam andere gasten ook. De kamer die we bij aankomst kregen was vreselijk! Hij stonk, het beddengoed was klam. Er hing een afgeknipt stukje vitrage met grote scheuren en gaten voor een smerig raam. Het behang hing los van de muur zo vochtig was het. De badkamer stonk ook en de deur kon niet eens open. Je moest jezelf door een kleine opening naar binnen wurmen. De dag erna hebben we hierover geklaagd. Zijn uitleg was dat het nu eenmaal een standaard kamer was dus? Hier nog een discussie over gevoerd. Mochten een betere kamer betrekken met bijbetaling van £30 per nacht. Dit hebben we niet geaccepteerd. Later die dag mochten we de kamer aan de andere kant van de gang bekijken. Deze was ook niet jofel maar hij stonk in ieder geval niet en het behang zat vast op de muur.

eenmalig

jan
30-8-2017

goed : ontbijt , hartelijkheid eigenaren en personeel minder, /slecht : gedateerde kamer , onbereikbare nooduitgang

Gereisd Met partner in augustus 2017

Leuk hotel met goed restaurant en mooie tuin

Margaret
23-7-2017

Pluspunten: Vriendelijk personeel; heerlijk eten in gezellig restaurant. Fijne tuin met verwarmd zwembad. Schone kamer. Bushalte voor de deur. Minpunten: Kamer onder plat dak erg bedompt met warm weer. Badkamer verouderd met lage wastafel. Ligging hotel dicht bij druk vliegveld; bij westenwind veel lawaaioverlast.

prima hotel

Marjan
14-4-2017

Dit hotel ligt dichtbij het vliegveld (15 min. lopen) en heeft goede busverbindingen, zowel naar St. Peter Port als naar de rest van het eiland. Van hieruit kun je ook mooie wandel- en fietstochten maken. Binnen 15 minuten loop je ook naar een bioscoop toe. De kamers zijn een beetje gedateerd maar schoon. Het restaurant is van een prima niveau en de bediening is erg vriendelijk. De eigenaars zijn van origine Nederlands en kunnen veel tips geven. Enig minpuntje: geen koffie- en theefaciliteiten op de kamer zelf.

Gereisd Alleenreizend in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk hotel

Jo Bateau
30-7-2016

Terwijl het nederlandse eigenaren zijn, een erg engels aandoend hotel. Heerlijk zwembad, en je kunt er lekker buiten in de tuin zitten.

Gereisd Met partner in juli 2016

aangenaam verblijf

Harry en Hannie Groningen
19-7-2016

Vriendelijk personeel en eigenaren, goed ontbijt en diner, uitstekende bedden, het doet wat verouderd aan, het heeft 2 sterren maar het is wel schoon, bushalte voor de deur en de Smart die te huur is voldoet prima op de smalle wegen.

Gereisd Met partner in juli 2016

Niet voor herhaling vatbaar.

Twee vriendinnen
19-4-2016

Vieze kamer, op klachten over de hygiene wordt niet gereageerd. Alleen WIFI in de gemeenschappelijke ruimtes. De aangeboden fietsen zijn slecht onderhouden remmen werken niet. Levensgevaarlijk. Personeel negeert je als je in de lounche gaat zitten. Een bar is niet aanwezig. Door smalle gangetjes en steile trappen sjouw je je wezenloos met je koffer om je kamer te bereiken. Het nederlandse management heeft er duidelijk geen idee van hoe je een klantvriendelijke bedrijf runt. De manager weet zelf wel de weg naar de jacuzzi te vinden. Echt "not done" naar onze opinie. Kanaaleilanden geweldige bestemming maar Hotel Le Chene moet je vermijden.

Gereisd Met vrienden in augustus 2015

Een absolute aanrader

edwin borger
5-10-2014

Een bijzonder prettig hotel, goed eten, persoonlijke service, prima ligging en bijzonder geschikt als uitvalbasis voor het ontdekken van de rest van het eiland. De meer dan persoonlijke en professionele service van de eigenaar en zijn gezin, de prettige manier van werken van zijn staff maakte van onze vakantie een hele prettige vakantie.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

• VerzorgingHalfpension

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.5 km

• Gratis wifiGehele hotel

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast, Koffie en thee, TV

• Op het terreinBibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Chêne Hotel in Forest (Guernsey), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Chêne Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.