Hotel Hougue du Pommier

Kleine hotelsWeer vandaag8°6°

We hebben een aantal aanbieders voor Hougue du Pommier voor je op een rij gezet:

Laatste review

Lieflijk en prachtig opgezet hotelletje. Gesitueerd in een oud farmhouse met een gezellige sfeer. Prachtig aangelegde tuin met apart een zwembad. Mooie ruime kamers, zeer verzorgd en schone badkamer. Goed verzorgd ontbijt en je kan er ook nog lekker eten.

Uitstekende service, zeer persoonlijk, de managers gaan echt door het vuur voor je. Kennen binnen no time je naam en vragen continue of alles naar wens is e.d.

10 minuutjes lopen van het strand en de bushalte is voor de deur om het eiland verder te verkennen. Veel mogelijkheden om te wandelen in de mooie omgeving.

Superaanrader!

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin
Parkeren mogelijk

1 review over Hotel Hougue du Pommier in het Nederlands

2008

Lieflijk en prachtig opgezet hotelletje

I van Boven
23-1-2008

Superaanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hougue du Pommier in Castel (Guernsey), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hougue du Pommier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.