Hotel Fleur du Jardin

Kleine hotelsWeer vandaag10°7°
Hotel Fleur du Jardin

4 reviews over Hotel Fleur du Jardin in het Nederlands

Goed hotel met uitstekende keuken

Josje
19-6-2015

Goed hotel met dito keuken. Kamers zijn simpel maar goed. Ik had een kamer aan de straat kant. Hier komt in de ochtend en avond best wel wat verkeer langs.....en ik kwam erachter dat er in de nacht ook nog wel eens wat race verkeer langs komt. Wil je dit voorkomen boek dan een rustige kamer. Ontbijt is simpel met een klein buffet. Engels ontbijt of gekookt eitje is op bestelling. Hotel heeft ook een mooie buiten tuin. Bus stopt voor de deur en met een sluipweggetje ben je in 10 min bij Vazon Bay....lopend.

Gereisd alleenreizend in juni 2015

Geweldig hotel met prima keuken

devanmarles
6-6-2015

Fleur du Jardin is een fantastisch klein hotel in een rustig deel van het eiland. Personeel is enthousiast en vriendelijk, de kamer fantastisch en je kun er heerlijk eten, getuige ook het grote aantal locals wat elke dag aanschuift

Gereisd met partner in mei 2015
2008

supper hotel !! een perfecte vakantie

John Johnson
1-9-2008

Bij dit hotel werken een aantal nederlandse werknemers waardoor wij een gewelidige vakantie hebben beleefd. Guersey is een heel mooi eiland. Wij hebben een supper vakantie gehad!!

Gereisd familie in september 2008

Buro Scanbrit

klein maar heel gezellig hotel, met héél lekker eten, de

Nancy van der Auwera
23-5-2008

klein maar heel gezellig hotel, met héél lekker eten, de ligging was minder, maar je hebt bussen die voor het hotel stoppen.

Gereisd met partner in juni 2004

Buro Scanbrit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fleur du Jardin in Castel (Guernsey), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fleur du Jardin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.