vakanties Castel (Guernsey)

Reviews over Castel (Guernsey)

Fantastisch huisje oo een prima lokatir

Kardn van Houdt,
    4-8-2016

Wij verbleven een week in bungalow nummer 2, de Oyster.

Prachtig comfortabel huisje met voldoende leefruimte, een comp!ete keuken, prima bedden, een heerlijke inloopdouche en een lekker tuintje. Strand super dichtbij, alleen weg oversteken.

De verhuurders hebben wij helemaal nooit gezien, de deur was open bij aankomst, sleutels op de kapstok en zo laat je het ook weer achter.

Wij hadden niet veel geluk met het weer dus na een week hadden wij het eiland wel gezien, maar deze bungalows zijn een aanrader.

Goed hotel met uitstekende keuken

Josje,
    19-6-2015

Goed hotel met dito keuken. Kamers zijn simpel maar goed. Ik had een kamer aan de straat kant. Hier komt in de ochtend en avond best wel wat verkeer langs.....en ik kwam erachter dat er in de nacht ook nog wel eens wat race verkeer langs komt. Wil je dit voorkomen boek dan een rustige kamer. Ontbijt is simpel met een klein buffet. Engels ontbijt of gekookt eitje is op bestelling. Hotel heeft ook een mooie buiten tuin. Bus stopt voor de deur en met een sluipweggetje ben je in 10 min bij Vazon Bay....lopend.

Geweldig hotel met prima keuken

devanmarles,
    6-6-2015

Fleur du Jardin is een fantastisch klein hotel in een rustig deel van het eiland. Personeel is enthousiast en vriendelijk, de kamer fantastisch en je kun er heerlijk eten, getuige ook het grote aantal locals wat elke dag aanschuift

Beetje drukke camping op prachtig eiland

Caroline_Koen,
    3-2-2015

Als je na een week op een hele rustige camping met grote plekken aankomt op Fauxguets is het wel effe omschakelen: kleine plekken, luidruchtige mensen!

Huurtent was spotless (!) en heel nieuw, zwembad prima, sanitair okay, speeltuintje matig, winkeltje/broodjes aanwezig, centrale ligging op 't eiland is handig. Vrij prijzige camping.

Naast de luidruchtige mensen zijn er natuurlijk ook normale mensen, we hadden met beide buren leuk contact. Zij waren 'locals' die er met hun gezin een paar dagen zaten in de zomer. Bij een van de buren zijn we nog thuis uitgenodigd toen ze weggingen, we hebben daardoor een leuke avond bij een Guernsey-familie doorgebracht.

De bevolking is superaardig en heel hulpvaardig en heel beleefd, zo leuk ook, dat Engelse als je zo vanuit Bretagne komt!

Vanaf de camping is een leuke wandeling naar de Chapel van mozaiek te maken, te doen met buggy. Stranden deden wij met auto. Klifwandeling (grote traptreden omhoog) was een super avontuur!

Mooie camping, mooi eiland

Hanno Smits,
    15-9-2013

we zijn 11 dagen op deze camping geweest, actieve, open eigenaren, leuke camping verdeeld in velden op een soort terrassen, klein winkeltje, restaurant aan de rand van de camping.

Geweldig eiland om te wandelen, cliff path en te fietsen scenic roads.

St Peter port heeft een heel leuk winkelgebied, leuk met bloemen versierd, de haven maakt het plaatje af

Castel (Guernsey) scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews