Hotel Best Western Ventnor Towers

Hotel Best Western Ventnor Towers
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Ventnor Towers voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Best Western Ventnor Towers in het Nederlands

Verouderd hotel maar schoon

j&i
7-8-2011

Het Best Western Ventnor Towers hotel kan het best beschreven worden als een oude klassieker die er helaas nogal armoedig bijstaat. De ligging en de keurige wat saaie maar zeer schone kamer, maakte heel veel goed. Ook de manager de heer Baldwin was zeer vriendelijk. Ondanks dat de bar alleen 's avonds open was, was hij wel bereid om als wij aan het eind van de middag terugkwamen, voor ons een heerlijk glaasje wijn in te schenken. Ook de vriendelijke dames bij het ontbijt maakten heel veel goed. Hopelijk kan hij de komende tijd meer aan het hotel opknappen, zodat het er allemaal wat beter uitgaat zien. Ondanks de wat sjofele aanblik durf ik het toch wel aan te raden,

Je kan zien dat het ooit een prachtig hotel was, maar heeft nu (helaas)achterstallig onderhoud. (Wij noemden het Fawlty Towers)

De kamer was echter ruim en schoon, bedden en badkamer ook schoon en goed, maar miste sfeer. We hebben alleen ontbeten in het hotel en dat was prima. De bar(was alleen 's avonds open), lounge en tuin nodigden zeker niet uit om gezellig te gaan zitten, dus we zijn steeds naar Ventnor gelopen (10 min.) Daar was het erg gezellig, met een leuk zandstrand, ook lekker gegeten daar bij de pub en het tapasrestaurant aan de baai! Kortom, hotel soi, omgeving rustig, mooi met genoeg vertier voor wie niet van massale drukte houdt.

Een mooie herinnering

Hugo
10-7-2011

13 jaar geleden in dit hotel geweest met onze (toen) zuigeling. Gerund door een Nederlands koppel, en met typische Engelse uitsraling - denk Fawlty Towers ! We hadden een mooie kamer onder het dak, met zicht op de zee. Tennisveld, zwembadje (niet verwarmd) en een helicopterlandingsplatform. Eten was pico bello, service tip top. Hoewel niet ideaal voor kleine kinderen. Klimaat is mediterraans: Isle of Whight is een bloemeneiland, vergelijkbaar met Madeira. Inderdaad heerlijke herinneringen.

Wat een fantastisch hotel !

Torfs
    8-11-2009

Hotel Ventnor Towers, een victoriaans gebouw, ook zo gemeubileerd, is een beetje vergane glorie maar blijft fantastisch. Onze kamer (family room) had vensters en sea-view langs 3 kanten. Ontbijt (fabuleus) met zeezicht, wifi, een grote snooker, darts (de kinderen vonden het schitterend) of het leeshoekje ook met zeezicht, knus tussen de kussens allerlei dure Engelse interieur tijdschriften lezend. De staff waarvoor geen inspanning te veel is. De wandelmogelijkheden op het eiland (place of outstanding beauty) enz...

Een gezellig familiehotel met een typisch Engelse sfeer en inrichting. Prachtig gelegen bovenop een cliff met een machtig uitzicht over zee: je ziet er de grote zeeschepen langs varen (nog beter met verrekijker). Hotel heeft ook ruime buiten/tuinaccommodatie.

leuk, klein familie-hotel

sfeervolle kamers, meeste met zeezicht.

Vriendelijk personeel en een zeer goede

keuken.

Vooral de zuidkant van Isle of Wight is erg mooi, je kunt hier heerlijk

wandelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Ventnor Towers in Ventnor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Ventnor Towers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Ventnor Towers scoort een 7.5 uit 10 op basis van 6 reviews.