Reviews over Ventnor

Sfeervol, gastvrij, kindvriendelijk hotel

Caroline Hulsman
    11-5-2012

Het hotel is prachtig gelegen. Het is een oud landhuis, waarin de jaren '70 een functionele vleugel is aangebouwd. Het doet daardoor wat 80-er jaren aan en kan wel wat modernisering gebruiken.

Het hotel is zeer kindvriendelijk, er is een binnen- en buitenspeeltuin. Het diner voor kinderen en ouders is in principe gescheiden. Voor de kleinsten is er een babyfoon systeem op elke kamer. Voor de grotere kinderen is er tijdens het "adult dinner" een film of animatie. Het eten is goed, keuzemenu voor ouders en kinderen. De kamers bestaan uit aparte kinder- en ouderslaapkamer en badkamer. Ze zijn schoon, worden elke dag schoongemaakt. Personeel is zeer behulpzaam, persoonlijk en kindvriendelijk. De eigenaar is enthousiast en vriendelijk. Wij sliepen in de degelijke "nieuwe" vleugel, maar de kamers in de oude vleugel zijn veel sfeervoller met mooie plafonds etc, prachtig. Al met al een wat ouderwets maar zeer sfeervol en gastvrij hotel, erg leuk voor kinderen

Verouderd hotel maar schoon

j&i
    7-8-2011

Het Best Western Ventnor Towers hotel kan het best beschreven worden als een oude klassieker die er helaas nogal armoedig bijstaat. De ligging en de keurige wat saaie maar zeer schone kamer, maakte heel veel goed. Ook de manager de heer Baldwin was zeer vriendelijk. Ondanks dat de bar alleen 's avonds open was, was hij wel bereid om als wij aan het eind van de middag terugkwamen, voor ons een heerlijk glaasje wijn in te schenken. Ook de vriendelijke dames bij het ontbijt maakten heel veel goed. Hopelijk kan hij de komende tijd meer aan het hotel opknappen, zodat het er allemaal wat beter uitgaat zien. Ondanks de wat sjofele aanblik durf ik het toch wel aan te raden,

Een mooie herinnering

Hugo
    10-7-2011

13 jaar geleden in dit hotel geweest met onze (toen) zuigeling. Gerund door een Nederlands koppel, en met typische Engelse uitsraling - denk Fawlty Towers ! We hadden een mooie kamer onder het dak, met zicht op de zee. Tennisveld, zwembadje (niet verwarmd) en een helicopterlandingsplatform. Eten was pico bello, service tip top. Hoewel niet ideaal voor kleine kinderen. Klimaat is mediterraans: Isle of Whight is een bloemeneiland, vergelijkbaar met Madeira. Inderdaad heerlijke herinneringen.

Wat een fantastisch hotel !

Torfs
    8-11-2009

Hotel Ventnor Towers, een victoriaans gebouw, ook zo gemeubileerd, is een beetje vergane glorie maar blijft fantastisch. Onze kamer (family room) had vensters en sea-view langs 3 kanten. Ontbijt (fabuleus) met zeezicht, wifi, een grote snooker, darts (de kinderen vonden het schitterend) of het leeshoekje ook met zeezicht, knus tussen de kussens allerlei dure Engelse interieur tijdschriften lezend. De staff waarvoor geen inspanning te veel is. De wandelmogelijkheden op het eiland (place of outstanding beauty) enz...

Een gezellig familiehotel met een typisch Engelse sfeer en

Janny
    27-8-2006

Een gezellig familiehotel met een typisch Engelse sfeer en inrichting. Prachtig gelegen bovenop een cliff met een machtig uitzicht over zee: je ziet er de grote zeeschepen langs varen (nog beter met verrekijker). Hotel heeft ook ruime buiten/tuinaccommodatie.

Ventnor scoort een 9,4 uit 10, op basis van 5 reviews