Hotel Melbourne-Ardenlea

We hebben een aantal aanbieders voor Melbourne-Ardenlea voor je op een rij gezet:

Kenmerken
Airco
Restaurant
Sauna
Parkeren mogelijk

1 review over Hotel Melbourne-Ardenlea in het Nederlands

Familiehotel met ruimte voor iedereen.

MHIP Geleijn
9-9-2012

Groot, samengesteld geheel van gebouwen in rustig deel van Shanklin. Redelijke P-ruimte bij entree. Eetzaal t.o. mooi kerkje. Staf aardig, maar vaak onzichtbaar. Receptie ver van ingang en niet altijd bemand. Entree met trap, binnen soms treetjes. Keuken werkt snel. Eten goed & voedzaam & no nonsense, keuzemenu. Heerlijk Engels ontbijt, deels buffet. Kamers goed schoon, wat klein, voor 2 personen maar 1 stoel. Spec. kamer met hospitaalbed, beugeltoilet, handgrepen. Vreemde geur badkamer. Uitzicht over met bloembak opgeleukt binnenplaatsje. Mooi zwembad. Soms entertainment 's avonds. Bar-kamer en bij entree zaal met heel veel zitjes. Oogt wat gedateerd, maar charmant. Lid personeel liep 's avonds langs mijn raam op begane grond - beetje raar. Leuk tuintje. Heel klein terrasje. zou er zo weer heengaan. Je merkt weinig van andere gasten, pas bij ontbijt/diner krijg je door dat je er niet alleen logeert. Aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Melbourne-Ardenlea in Shanklin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Melbourne-Ardenlea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.