Vakantiepark Lower Hyde Holiday Park

Vakantiepark Lower Hyde Holiday Park

6.3Voldoende

Engeland, Isle of Wight, Shanklin

Op vakantie geweest naar Lower Hyde Holiday Park?

6.3Voldoende

• 7.3Onderkomen
  • 6Activiteiten

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

4 reviews over Vakantiepark Lower Hyde Holiday Park

• 7elferink23-08-2011

Wel oke

Dit park ligt op 10 minuten lopen van het strand. Elke avond is er entertainment. Er is een geweldige playground, gameroom en zwembad voor de kinderen. Ook mag je gebruik maken van het zwembad van het naast gelegen park. Caravans staan wel dicht op elkaar. Er is geen tuinstel aanwezig. De caravan zelf was nieuw en ruim. Bedden waren opgemaakt en schoon. Ramen waren erg vies en een stofzuiger en een emmer waren nergens te bekennen. Verder was de caravan slecht schoongemaakt. En er waren maar 2 limonadeglazen in de caravan (we waren met 5).Toch zouden we wel weer naar deze camping gaan. We hebben echt genoten!

• 10Activiteiten
      • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 8danielle07-09-2010

leuk park en leuk eiland

Wij zijn hier vorig jaar geweest in de zomervakantie en wij vonden het een erg leuk park met leuk buiten zwembad.Wij hadden een heel mooie haast nieuwe caravan en ja tuinmeubilair is er nou eenmaal niet maar dat heb je op de meeste parken in engeland is onze ervaring.De omgeving was prachtig leuk dino museum voor de kinderen kortom wij hebben genoten

• 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 2Els20-07-2010

nooit meer

Net terug van een week Lower Hyde met ons gezin. Dit was eens maar nooit meer. caravans stonden heel massaal op een groot kaal veld. Dicht op elkaar zonder tuimeubels. Mensen zaten dus binnen of op een handdoekje voor de caravan. Heel armoedig. De caravan zelf was wel luxe ingericht met tv en oven en gril en opgemaakte bedden. De tv deed het niet maar we kregen gelijk een nieuwe. Volgens mij hadden ze daar een vooraadje van want pas de vierde tv deed het en we zagen dat dit bij alle gasten zo ging. Het entertainment bestond uit een gokhal en daarachter een grote ruimte waar iedere avond iets te doen was. Het zat er altijd vol met engelse maar het was niet ons vermaak. We zagen steeds verklede zangers (als konijn) of mensen uit het publiek die op het podium zaten met oortjes op hun hoofd waar iedereen hard om moest lachen. Er stonden 3 beveiligers voor de ingang wat een beetje een apart gevoel geeft. Verder was het zwembad ondiep heel klein en meest dicht. Het eiland was wel erg mooi.

• 2Activiteiten
      • 6Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 8G.A. Kajim21-03-2008

Aan de rand van het dorp gelegen park met een Lidl bij de ingang. Aan de voorkant loop je zo het dorp in en naar het strand. Aan de achterkant loop je de heuvels in. Wij hadden een prachtig ingerichte, sfeervolle caravan met een uitstekend uitgeruste keuken. Onze kinderen hebben genoten van de met wanden omgeven voetbalveldjes van verschillende grootte en het buitenzwembad. Het binnenzwembad was donker en viel tegen. Het is een rustig park waarvan het kampeergedeelte bovenop de heuvel ligt en een prachtig uitzicht heeft. Wij gaan er graag nog een keer naar toe.

Gereisd met familie in mei 2007

Vakantiepark Lower Hyde Holiday Park info