Shanklin

We hebben een aantal aanbieders voor Shanklin voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Shanklin voor je op een rij gezet:

Reviews over Shanklin

Prachtige camping op mooie locatie

hoverbosch,
    24-2-2014

Op het mooie Isle of Wight ligt deze camping op een glooiend terrein. Erg grote plaatsen voor tent/caravan. Zeer goede, nieuwe sanitaire voorzieningen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Mooie fiets (mountainbike) en wandelroutes op het hele eiland.

Let op: bij helder weer kan het 's nachts en in de avond behoorlijk afkoelen...

Nadeel: engelse kustplaatsen zijn merendeels verpest door de letterlijke kermis die ze er van maken, maar... je kunt deze makkelijk mijden!

Het eiland is voor 2 weken zeer aan te bevelen!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Familiehotel met ruimte voor iedereen.

MHIP Geleijn,
    9-9-2012

Groot, samengesteld geheel van gebouwen in rustig deel van Shanklin. Redelijke P-ruimte bij entree. Eetzaal t.o. mooi kerkje. Staf aardig, maar vaak onzichtbaar. Receptie ver van ingang en niet altijd bemand. Entree met trap, binnen soms treetjes. Keuken werkt snel. Eten goed & voedzaam & no nonsense, keuzemenu. Heerlijk Engels ontbijt, deels buffet. Kamers goed schoon, wat klein, voor 2 personen maar 1 stoel. Spec. kamer met hospitaalbed, beugeltoilet, handgrepen. Vreemde geur badkamer. Uitzicht over met bloembak opgeleukt binnenplaatsje. Mooi zwembad. Soms entertainment 's avonds. Bar-kamer en bij entree zaal met heel veel zitjes. Oogt wat gedateerd, maar charmant. Lid personeel liep 's avonds langs mijn raam op begane grond - beetje raar. Leuk tuintje. Heel klein terrasje. zou er zo weer heengaan. Je merkt weinig van andere gasten, pas bij ontbijt/diner krijg je door dat je er niet alleen logeert. Aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2012

Wel oke

elferink,
    23-8-2011

Dit park ligt op 10 minuten lopen van het strand. Elke avond is er entertainment. Er is een geweldige playground, gameroom en zwembad voor de kinderen. Ook mag je gebruik maken van het zwembad van het naast gelegen park.

Caravans staan wel dicht op elkaar. Er is geen tuinstel aanwezig. De caravan zelf was nieuw en ruim. Bedden waren opgemaakt en schoon. Ramen waren erg vies en een stofzuiger en een emmer waren nergens te bekennen. Verder was de caravan slecht schoongemaakt. En er waren maar 2 limonadeglazen in de caravan (we waren met 5).Toch zouden we wel weer naar deze camping gaan. We hebben echt genoten!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

leuk park en leuk eiland

danielle,
    7-9-2010

Wij zijn hier vorig jaar geweest in de zomervakantie en wij vonden het een erg leuk park met leuk buiten zwembad.Wij hadden een heel mooie haast nieuwe caravan en ja tuinmeubilair is er nou eenmaal niet maar dat heb je op de meeste parken in engeland is onze ervaring.De omgeving was prachtig leuk dino museum voor de kinderen kortom wij hebben genoten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Leuk hotel met prima locatie

Marinda,
    23-8-2010

Het hotel ligt aan een straat achter de zee in een mooi groot huis. De kamers zijn prima en het ontbijt is erg goed. Shanklin zelf is een klein dorpje met beperkte voorzieningen.

Gereisd met partner in augustus 2010
Shanklin scoort een 8,8 uit 10, op basis van 11 reviews