Isle of Wight

Bestemmingen in Isle of Wight

Bekijk alle plaatsen
Bekijk alle plaatsen

Reviews over accommodaties in Isle of Wight

Familiehotel met ruimte voor iedereen.

MHIP Geleijn,
    9-9-2012

Groot, samengesteld geheel van gebouwen in rustig deel van Shanklin. Redelijke P-ruimte bij entree. Eetzaal t.o. mooi kerkje. Staf aardig, maar vaak onzichtbaar. Receptie ver van ingang en niet altijd bemand. Entree met trap, binnen soms treetjes. Keuken werkt snel. Eten goed & voedzaam & no nonsense, keuzemenu. Heerlijk Engels ontbijt, deels buffet. Kamers goed schoon, wat klein, voor 2 personen maar 1 stoel. Spec. kamer met hospitaalbed, beugeltoilet, handgrepen. Vreemde geur badkamer. Uitzicht over met bloembak opgeleukt binnenplaatsje. Mooi zwembad. Soms entertainment 's avonds. Bar-kamer en bij entree zaal met heel veel zitjes. Oogt wat gedateerd, maar charmant. Lid personeel liep 's avonds langs mijn raam op begane grond - beetje raar. Leuk tuintje. Heel klein terrasje. zou er zo weer heengaan. Je merkt weinig van andere gasten, pas bij ontbijt/diner krijg je door dat je er niet alleen logeert. Aanrader!

Verouderd hotel maar schoon

j&i,
    7-8-2011

Het Best Western Ventnor Towers hotel kan het best beschreven worden als een oude klassieker die er helaas nogal armoedig bijstaat. De ligging en de keurige wat saaie maar zeer schone kamer, maakte heel veel goed. Ook de manager de heer Baldwin was zeer vriendelijk. Ondanks dat de bar alleen 's avonds open was, was hij wel bereid om als wij aan het eind van de middag terugkwamen, voor ons een heerlijk glaasje wijn in te schenken. Ook de vriendelijke dames bij het ontbijt maakten heel veel goed. Hopelijk kan hij de komende tijd meer aan het hotel opknappen, zodat het er allemaal wat beter uitgaat zien. Ondanks de wat sjofele aanblik durf ik het toch wel aan te raden,

Een mooie herinnering

Hugo,
    10-7-2011

13 jaar geleden in dit hotel geweest met onze (toen) zuigeling. Gerund door een Nederlands koppel, en met typische Engelse uitsraling - denk Fawlty Towers ! We hadden een mooie kamer onder het dak, met zicht op de zee. Tennisveld, zwembadje (niet verwarmd) en een helicopterlandingsplatform. Eten was pico bello, service tip top. Hoewel niet ideaal voor kleine kinderen. Klimaat is mediterraans: Isle of Whight is een bloemeneiland, vergelijkbaar met Madeira. Inderdaad heerlijke herinneringen.

Hotel boven gezellige pub.

Anne-Marietje ,
    11-2-2010

Het hotel is gelegen boven de bijbehorende pub. De pub is gezellig en redelijk druk.

Kamers zijn netjes en de bedden zijn goed. Alleen voor het douchen moet je de tijd nemen, het duurt erg lang voordat je warm water hebt.

Hotel ligt aan een pleintje midden in Newport.

Wat een fantastisch hotel !

Torfs,
    8-11-2009

Hotel Ventnor Towers, een victoriaans gebouw, ook zo gemeubileerd, is een beetje vergane glorie maar blijft fantastisch. Onze kamer (family room) had vensters en sea-view langs 3 kanten. Ontbijt (fabuleus) met zeezicht, wifi, een grote snooker, darts (de kinderen vonden het schitterend) of het leeshoekje ook met zeezicht, knus tussen de kussens allerlei dure Engelse interieur tijdschriften lezend. De staff waarvoor geen inspanning te veel is. De wandelmogelijkheden op het eiland (place of outstanding beauty) enz...