Isle of Wight

Bestemmingen in Isle of Wight

Bekijk alle plaatsen
Bekijk alle plaatsen

Reviews over accommodaties in Isle of Wight

Familiehotel met ruimte voor iedereen.

MHIP Geleijn,
    9-9-2012

Groot, samengesteld geheel van gebouwen in rustig deel van Shanklin. Redelijke P-ruimte bij entree. Eetzaal t.o. mooi kerkje. Staf aardig, maar vaak onzichtbaar. Receptie ver van ingang en niet altijd bemand. Entree met trap, binnen soms treetjes. Keuken werkt snel. Eten goed & voedzaam & no nonsense, keuzemenu. Heerlijk Engels ontbijt, deels buffet. Kamers goed schoon, wat klein, voor 2 personen maar 1 stoel. Spec. kamer met hospitaalbed, beugeltoilet, handgrepen. Vreemde geur badkamer. Uitzicht over met bloembak opgeleukt binnenplaatsje. Mooi zwembad. Soms entertainment 's avonds. Bar-kamer en bij entree zaal met heel veel zitjes. Oogt wat gedateerd, maar charmant. Lid personeel liep 's avonds langs mijn raam op begane grond - beetje raar. Leuk tuintje. Heel klein terrasje. zou er zo weer heengaan. Je merkt weinig van andere gasten, pas bij ontbijt/diner krijg je door dat je er niet alleen logeert. Aanrader!

Sfeervol, gastvrij, kindvriendelijk hotel

Caroline Hulsman,
    11-5-2012

Het hotel is prachtig gelegen. Het is een oud landhuis, waarin de jaren '70 een functionele vleugel is aangebouwd. Het doet daardoor wat 80-er jaren aan en kan wel wat modernisering gebruiken.

Het hotel is zeer kindvriendelijk, er is een binnen- en buitenspeeltuin. Het diner voor kinderen en ouders is in principe gescheiden. Voor de kleinsten is er een babyfoon systeem op elke kamer. Voor de grotere kinderen is er tijdens het "adult dinner" een film of animatie. Het eten is goed, keuzemenu voor ouders en kinderen. De kamers bestaan uit aparte kinder- en ouderslaapkamer en badkamer. Ze zijn schoon, worden elke dag schoongemaakt. Personeel is zeer behulpzaam, persoonlijk en kindvriendelijk. De eigenaar is enthousiast en vriendelijk. Wij sliepen in de degelijke "nieuwe" vleugel, maar de kamers in de oude vleugel zijn veel sfeervoller met mooie plafonds etc, prachtig. Al met al een wat ouderwets maar zeer sfeervol en gastvrij hotel, erg leuk voor kinderen

Verouderd hotel maar schoon

j&i,
    7-8-2011

Het Best Western Ventnor Towers hotel kan het best beschreven worden als een oude klassieker die er helaas nogal armoedig bijstaat. De ligging en de keurige wat saaie maar zeer schone kamer, maakte heel veel goed. Ook de manager de heer Baldwin was zeer vriendelijk. Ondanks dat de bar alleen 's avonds open was, was hij wel bereid om als wij aan het eind van de middag terugkwamen, voor ons een heerlijk glaasje wijn in te schenken. Ook de vriendelijke dames bij het ontbijt maakten heel veel goed. Hopelijk kan hij de komende tijd meer aan het hotel opknappen, zodat het er allemaal wat beter uitgaat zien. Ondanks de wat sjofele aanblik durf ik het toch wel aan te raden,

Een mooie herinnering

Hugo,
    10-7-2011

13 jaar geleden in dit hotel geweest met onze (toen) zuigeling. Gerund door een Nederlands koppel, en met typische Engelse uitsraling - denk Fawlty Towers ! We hadden een mooie kamer onder het dak, met zicht op de zee. Tennisveld, zwembadje (niet verwarmd) en een helicopterlandingsplatform. Eten was pico bello, service tip top. Hoewel niet ideaal voor kleine kinderen. Klimaat is mediterraans: Isle of Whight is een bloemeneiland, vergelijkbaar met Madeira. Inderdaad heerlijke herinneringen.

Leuk hotel met prima locatie

Marinda,
    23-8-2010

Het hotel ligt aan een straat achter de zee in een mooi groot huis. De kamers zijn prima en het ontbijt is erg goed. Shanklin zelf is een klein dorpje met beperkte voorzieningen.