Reviews over accommodaties in Isle of Wight

Familiehotel met ruimte voor iedereen.

MHIP Geleijn,
    9-9-2012

Groot, samengesteld geheel van gebouwen in rustig deel van Shanklin. Redelijke P-ruimte bij entree. Eetzaal t.o. mooi kerkje. Staf aardig, maar vaak onzichtbaar. Receptie ver van ingang en niet altijd bemand. Entree met trap, binnen soms treetjes. Keuken werkt snel. Eten goed & voedzaam & no nonsense, keuzemenu. Heerlijk Engels ontbijt, deels buffet. Kamers goed schoon, wat klein, voor 2 personen maar 1 stoel. Spec. kamer met hospitaalbed, beugeltoilet, handgrepen. Vreemde geur badkamer. Uitzicht over met bloembak opgeleukt binnenplaatsje. Mooi zwembad. Soms entertainment 's avonds. Bar-kamer en bij entree zaal met heel veel zitjes. Oogt wat gedateerd, maar charmant. Lid personeel liep 's avonds langs mijn raam op begane grond - beetje raar. Leuk tuintje. Heel klein terrasje. zou er zo weer heengaan. Je merkt weinig van andere gasten, pas bij ontbijt/diner krijg je door dat je er niet alleen logeert. Aanrader!

Leuk hotel met prima locatie

Marinda,
    23-8-2010

Het hotel ligt aan een straat achter de zee in een mooi groot huis. De kamers zijn prima en het ontbijt is erg goed. Shanklin zelf is een klein dorpje met beperkte voorzieningen.

super

Nicole,
    5-2-2010

Een geweldig mooi, schoon, vriendelijk vakantiepark met zeer veel sportgelegenheden.

Een aanbeveling voor groot en klein.