Reviews over accommodaties in Isle of Wight

Geweldige camping met schitterende ligging

BBreek,
    8-5-2015

Isle of Wight is op zichzelf al schitterend, maar deze camping maakt het helemaal af. Een echte boerderijcamping (werkende boerderij) maar ook helemaal ingericht op kamperen. Allereerst en belangrijkst: wat een ligging! Bovenop de cliffs, uitzicht over het Kanaal. Op alle plaatsen zie je de zee en aan de andere kant golvende heuvels van het eiland. Een makkelijk pad leidt vanaf de camping zo naar de zee, waar je fossielen kunt zoeken en eindeloos kunt lopen. Vriendelijke en eerlijke eigenaars, die waarschuwden dat er op het naastgelegen terrein een evenement zou komen voor motorrijders. Relaxte sfeer en heerlijke (woeste) speeltuin voor alle leeftijden.

Prachtige camping op mooie locatie

hoverbosch,
    24-2-2014

Op het mooie Isle of Wight ligt deze camping op een glooiend terrein. Erg grote plaatsen voor tent/caravan. Zeer goede, nieuwe sanitaire voorzieningen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Mooie fiets (mountainbike) en wandelroutes op het hele eiland.

Let op: bij helder weer kan het 's nachts en in de avond behoorlijk afkoelen...

Nadeel: engelse kustplaatsen zijn merendeels verpest door de letterlijke kermis die ze er van maken, maar... je kunt deze makkelijk mijden!

Het eiland is voor 2 weken zeer aan te bevelen!

super

Nicole,
    5-2-2010

Een geweldig mooi, schoon, vriendelijk vakantiepark met zeer veel sportgelegenheden.

Een aanbeveling voor groot en klein.