Reviews over Peel

Super kindvriendelijke camping met super eigenaar!

Lien Dilien,
    25-6-2017

We waren met 2 gezinnen met 2 kinderen weg. Deze hebben zich kostelijk geamuseerd met de gocarts en in de speeltuintjes! Zowel sanitair als andere accommodaties zijn goed verzorgd en onderhouden.De eigenaar zorgt dag en nacht en verdient een dikke pluim!

Prima camping met uitermate goede beheerder

Fietsbel Biesje,
    8-7-2012

Prima gecampeerd tijdens de TT van 2012. Dorp Peel is prima lopend te bereiken.

Mooie rustige plek op Man

Eric,
    21-6-2011

Camping is rustig, sanitair voldoende en schoon. Wij waren er tijdens de Isle of Man TT van 2011 op Peel campsite. Tijdens deze periode is het sanitair aan de krappe kant, maar tijdens een normale periode is hier meer dan voldoende ruimte.

Peel scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews