Mooi hotel met rustige ligging

Review geschreven door Jan52

Mooi hotel met rustige ligging

Jan52,
5-8-2011

Dit hotel ligt aan een rustige straat direkt achter de boulevard. De kamers zijn ruim en hebben prima bedden. Alle kamers hebben beperkt uitzicht op de boulevard / zee (de meeste kamers hebben zijzeezicht).

Op de BG bevindt zich een pub/restaurant, waardoor er tot ca. 23 uur enige geluidsoverlast kan ontstaan.

De geluidsisolatie van de kamers is niet goed. Zo was er in kamer 8 enige geluidshinder van een huilende baby in het app. erboven.

Het hotel is 24 uur toegankelijk via een toegangscode. Internet is gratis beschikbaar voor gasten.

Het personeel is vriendelijk.

Het ontbijt is goed verzorgd: uitgebreid Engels ontbijt met naast keuze uit eieren ook kippers en warme zalm (geen meerprijs). Verder vers fruit, cereals en Danish.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011