Hotel Mereside

Kleine hotelsWeer vandaag13°10°
Hotel Mereside

We hebben een aantal aanbieders voor Mereside voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Mereside in het Nederlands

Met oudere kinderen

Mooi hotel met rustige ligging

Jan52
5-8-2011

Dit hotel ligt aan een rustige straat direkt achter de boulevard. De kamers zijn ruim en hebben prima bedden. Alle kamers hebben beperkt uitzicht op de boulevard / zee (de meeste kamers hebben zijzeezicht).

Op de BG bevindt zich een pub/restaurant, waardoor er tot ca. 23 uur enige geluidsoverlast kan ontstaan.

De geluidsisolatie van de kamers is niet goed. Zo was er in kamer 8 enige geluidshinder van een huilende baby in het app. erboven.

Het hotel is 24 uur toegankelijk via een toegangscode. Internet is gratis beschikbaar voor gasten.

Het personeel is vriendelijk.

Het ontbijt is goed verzorgd: uitgebreid Engels ontbijt met naast keuze uit eieren ook kippers en warme zalm (geen meerprijs). Verder vers fruit, cereals en Danish.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mereside in Douglas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mereside zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.