Sorteren

Reviews over accommodaties in Isle of Man

Super kindvriendelijke camping met super eigenaar!

Lien Dilien
    25-6-2017

We waren met 2 gezinnen met 2 kinderen weg. Deze hebben zich kostelijk geamuseerd met de gocarts en in de speeltuintjes! Zowel sanitair als andere accommodaties zijn goed verzorgd en onderhouden.De eigenaar zorgt dag en nacht en verdient een dikke pluim!

Prima camping met uitermate goede beheerder

Fietsbel Biesje
    8-7-2012

Prima gecampeerd tijdens de TT van 2012. Dorp Peel is prima lopend te bereiken.

Mooi hotel met rustige ligging

Jan52
    5-8-2011

Dit hotel ligt aan een rustige straat direkt achter de boulevard. De kamers zijn ruim en hebben prima bedden. Alle kamers hebben beperkt uitzicht op de boulevard / zee (de meeste kamers hebben zijzeezicht).

Op de BG bevindt zich een pub/restaurant, waardoor er tot ca. 23 uur enige geluidsoverlast kan ontstaan.

De geluidsisolatie van de kamers is niet goed. Zo was er in kamer 8 enige geluidshinder van een huilende baby in het app. erboven.

Het hotel is 24 uur toegankelijk via een toegangscode. Internet is gratis beschikbaar voor gasten.

Het personeel is vriendelijk.

Het ontbijt is goed verzorgd: uitgebreid Engels ontbijt met naast keuze uit eieren ook kippers en warme zalm (geen meerprijs). Verder vers fruit, cereals en Danish.

Mooie rustige plek op Man

Eric
    21-6-2011

Camping is rustig, sanitair voldoende en schoon. Wij waren er tijdens de Isle of Man TT van 2011 op Peel campsite. Tijdens deze periode is het sanitair aan de krappe kant, maar tijdens een normale periode is hier meer dan voldoende ruimte.

Fantastische Camping voor de IOM TT

Stijf
    18-11-2009

Als je de TT wilt bezoeken op Isle of Man, dan is er geen betere camping dan Nobles. Wakker worden met het geluid van testbanken nog geen 100M bij je vandaan is een motorrijders droom, ook de vette bek in de ochtend is alles waar je op hoopt: spek, eieren, worst in een woord fantastisch! Dan het sanitair; een camping met 90% zuipende kerels, hoe denk je zelf dat het er uit ziet na een paar dagen? maar ja als je zelf dronken bent merk je er weinig van! De liggin is super, naast de paddock en achter de hoofdtribune, dicht bij het centrum van Douglas