Groot Londen

Reviews over accommodaties in Groot Londen

geweldig !

fred,
    24-4-2019

een echt heel goed hotel , goed personeel erg vriendelijk ontbijt was erg goed. hotel ligt zeer centraal ten opzichte van alle bekende dingen in londen. metro station op 100 m afstand winkels in de omgeving kamer netjes schoon. echt een aanrader , wij gaan zeker nog een x terug

Gereisd met partner in april 2019

Prima hotel voor een stedentrip

Rita,
    11-4-2019

Prima hotel in de buurt van het Hyde Park en metrostations. Kamer is eenvoudig koffie/thee faciliteit föhn en een stopcontact zonder eurostekker. Het personeel mag wel wat vriendelijker en groeten.

Gereisd met vrienden in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima gelegen met vriendelijk personeel

J Hoiting-Bos,
    17-3-2019

Centrale ligging tussen 2 metrostations in aan 2 verschillende metrolijnen. Paar minuutjes lopen en je bent in het hotel, gelegen in een rustige straat, vlakbij een klein parkje. Vriendelijk ontvangst en we konden de koffers alvast laten staan (ook bij het uitchecken mochten de koffers tot het eind van de dag blijven staan). Kamer netjes met 1 1-persoonsbed en 1 2-persoonsbed. Heerlijke regendouche en voldoende handdoeken. Wel misten we de handdoekhaakjes want we konden de handdoeken nergens ophangen. Waterkoker met koffie/thee op de kamer en een fohn. We hadden kamer in het souterrain, dat was ontzettend warm, dus eerst het raam open en de deur open om door te luchten. Ontbijt was meer dan verwacht, veel verse broodjes, toast vers gemaakt, diverse soorten hartig beleg, meerdere vruchtensappen en diverse cereals voor in de yoghurt. Leuke binnentuin maar voor ons was het hier te koud voor.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rode knieen

Sjaak zwart,
    10-3-2019

Fijne overtocht maar ruwe lakens, mijn vriendin had na een kwartier al schrale rode knieën. Eten was goed ondanks de deining

Gereisd met partner in februari 2019

Prima city trip hotel

Hellen,
    24-8-2018

Prima hotel midden in het centrum schone kamer vraag om een kamer op de 9e verdieping dan heb je prachtig uitzicht prima ontbijt en heel behulpzaam personeel super hotel voor een citytrip

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018