• Type accommodatie

Groot Londen

Reviews over accommodaties in Groot Londen

Prima hotel

Rainbowinthesky, 22-1-2018

Via touroperator hebben we dit hotel geboekt en we bleven hier twee nachten. Het hotel ligt vrij centraal, er zijn twee metrostations op ongeveer 8 minuten lopen. Met de metro was het ongeveer vijf minuten naar Victoria Station, en ruim twintig minuten naar Arsenal.

Vlakbij het hotel zit een hele grote supermarkt Sainsbury. Het ontbijt was prima met broodjes, croissants, ham, kaas, jam maar ook scrambled eggs, worstjes en witte bonen in tomatensaus. De kamers zijn inderdaad niet groot maar prima te doen. De verwarming op de kamer kan uit. En er stond een waterkoker.

Kenneth Tan, 13-1-2018
    Ontbijt en service. Kamer iets wat verjaard

prima locatie

Landeweerd, 11-1-2015
    Schone studio met prima bedden. Geen lift. Wij moesten 57 treden omhoog! Goed ingericht keukentje, shampoo, tandenborstel + klein tubetje tandpasta, bodylotion en div andere spulletjes aanwezig in de badkamer. Ook koffie en thee voor de eerste dagen. Gratis wifi. Receptie 24 uur bemand. Goede ligging t.o.v. diverse metrostations. ca. 5 minuten lopen. Leuke pubs en restaurants in de directe omgeving.

Prachtige plek op nog 10 km van het centrum

rifbaars, 21-6-2014
    Na ruim twee weken Cornwall hadden we besloten om naar Londen te gaan. Aldaar troffen wij een verrassend leuke en mooie camping aan, met super aardige staff. Een schone camping met erg ruime plaatsen, voor 80% harde ondergrond. Een rustige en betaalbare camping (met ACSI kaart 19 pond per nacht). Voor ons was de afstand naar het hartje van Londen (
Groot Londen scoort een 7,7 uit 10, op basis van 1534 reviews