7,8

54 reviews over Hotel Ibis Wembley in het Nederlands

Prima hotel

Lisa
5-9-2013

Prima hotel voor een stedentrip, metro in de buurt en stadion op loopafstand.

Gereisd Met partner in juli 2008

Prima hotel

peter
22-10-2012

Het Ibis Hotel Wembley is een prima basis voor een stedentrip Londen. Nette kamers, prima ontbijt, aardig personeel. De bus naast het hotel brengt je in 5 min naar het Underground station Wembley Station vanwaar je binnen 20 minuten in het centrum bent.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Oct 13 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Echt de moeite waard

Vincent
21-9-2012

Het hotel wordt gerund door vriendelijk personeel. De kamers zijn precies goed, niet te groot, niet te klein, maar netjes en goed onderhouden. Op 30 minuten lopen van de underground is het wel ver, maar de verbinding naar de stad is prima.

Gereisd Met partner in september 2012

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Wembley voor je op een rij gezet:

Budgetvriendelijk en op treinafstand van centrum

Jago Mulder
20-1-2012

Ibis Wembley ligt in een buitenwijk van Londen maar met 20 min trein/metro ben je middenin de stad. Prima prijs/kwaliteitverhouding en de extra reiskosten naar het centrum meer dan waard. Kom hier steeds opnieuw als ik in Londen moet zijn.

leuk hotel

marco
10-1-2011

goed verzorgt en schoon hotel.ontbijtwas goed en ruim voldoende.zelfs engels ontbijt.naar metro 10min lopen langs div winkels.met metro 25min midden in centrum.

Gereisd Met partner in Wed Dec 08 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel voor bezoek London

Spam
2-1-2011

Ik was hier samen met mijn vader en mijn zoon (10). We waren hier 2 nachten. We gebruikten het ontbijt; ruim voldoende, maar soms duurde het even voor het was aangevuld. Bar consumpties, ontbijt en diner moeten direct betaald worden en kunnen niet op rekening van de kamer. Niet veel variate voor diner, maar dat doe je gewoon in de stad.

Kamers zijn schoon. Toilet en douche op de kamer; ook schoon. 's Avonds in de bar is niet heel gezellig.

Tegenover het hotel is het treinstation. Dagkaartjes kochten we voor 6 pond. Neem trein tot eindhalte en vervolg met de bus. Heb je direct de belangrijkste bezienswaardigheden gezien: hoef je geen hop-on-hop-of bus meer te nemen.Daarmee kun je naar het centrum en heb je de hele dag mogelijkheid om met metro/bus te rijden. Binnen een half uur ben je in het centrum.

Kortom: prima hotel als je voor een redelijke prijs in London wilt zijn.

Gereisd Met vrienden in mei 2010

Uitstekend hotel, goede prijs/kwaliteit verhouding

AJM Bos
20-12-2010

Uitstekend Hotel, Flinke en schone niet roken kamer met prima douche en uitzicht op het stadion. Ook het dagelijks onderhoud van de kamer was prima. Het (Engelse)ontbijt was perfect en zeer uitgebreid. Wachttijden hebben we niet meegemaakt. Vriendelijk personeel. Afstand naar de underground was best lopend (15 minuten)te doen.

Gereisd Met partner in Wed Dec 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

hotel vlak bij Wembley stadion en station.

mirjam
22-11-2010

Deze hotel ligt niet in beste wijk van Londen. Maar is makkelijk te bereiken met metro. Ik vind kamer netjes en schoon. Gewoon basic. Bed, douche. tv. En met waterkoker. Ibis hotel ligt vlak bij Wembley stadion. Ideaal als je daar naar popconcert wil. (dit keer niet geweest). Omdat dit hotel niet in centrum van Londen ligt kreeg je deze kamer ook voor redelijk prijs. Met kwaliteit van Accor keten. Wij hebben ontbijt bij besteld. Ik vond ontbijt iets aan dure kant. Ontbijt vond ik wel redelijk uitgebreid. Alleen het was daar zo druk, dat aantal broodjes al snel op waren. En ik moest lang wachten voordat wij bestek kregen. Of personeel de drukte niet aan kon. Op drukte na bij ontbijt weet je wel wat je verwachten krijgt.Geen doorgezakte bedden, en smalle douche wat je vaak krijgt in Londen.Ibis is gewoon vertrouwd.

Gereisd Met vrienden in Tue Dec 29 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

vervolg

kimberley
Mon Nov 15 2010 11:42:55 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het ligt in een etnisch gekleurde buurt met genoeg winkeltjes, ontbijttentjes en restaurants, maar wij voelde er ons veilig. Vanuit wembley station underground is het een kleine 10min. lopen naar het hotel. Natuurlijk kan je ook met de bus. De halte is als je wembley station underground uitloopt aan de overkant van de straat. Vanuit underground wembley station neem je de bakerloo line northbound naar het centrum van de stad bijv. piccadilly circus of oxford circus, duurt ong. 25 min. Hotel ligt dus niet echt centraal, maar ja, dat zie je weer terug in de goedkopere prijs. Beste is dat je een dagkaart voor de underground koopt, kost iets meer dan 6 pond p.p., maar dan kan je dus wel onbeperkt de hele dag met de underground reizen. Verder hebben wij de original londen bus tour (hop on hopp off) genomen, 2 dgn voor 25pond p.p. incl. cruise over de thames.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed budget hotel

kimberley
      15-11-2010

Hotel Ibis Wembley is een goed budget hotel. Kamers zijn ruim (2 personen), goede flatsceen met keuze, muziek & pay tv. Badkamer met douche. Wel warm, airco wel centraal geregeld. Wij hebben ons raam overdag en s avonds open gelaten zodat het kon doorluchten (dit kon veilig aangezien wij op de 6de verdieping zaten en de kamers geen balkon hebben). Beneden is er een sportsbar. Als met s nachts aankomt (zoals wij) kan met nog een snack halen. Ontbijt is goed. English breakfast, verschillende soorten broodjes, beleg, cereals, sapjes, yoghurt enz. Enige minpunt is dat wij voor de terugreis een taxi gereserveerd hadden bij de receptie. Dag voor vertrek toch nog even nagevraagd, was er geen reservering gemaakt bij het taxibedrijf.

Gereisd Met partner in november 2010

• VerzorgingHalfpension, Volpension
      • Eten en drinkenLunch

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
      • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Wembley in Wembley, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Wembley zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.