Hotel Euro Wembley

5.4Matig

8 reviews over Hotel Euro Wembley

• 5ErikvanderHeld23-09-2012

Ver weg van centrum

Ongeveer 30 min met de underground vanaf londen centrum. De wijk waarin het hotel in stond kwam ons wat onvriendelijk over. Om alleen te overnachten is het wel te doen. Ontbijt was simpel en borden en bestek wel even de schone eruit zoeken.

Gereisd met partner in november 2009

• 7Dorien08-05-2012

Goed hotel voor een klein budget

Wij hebben een aangenaamverblijf gehad in dit hotel. Voor het weinige geld dat wij betaald hebben, kregen we een kleine maar propere kamer met eigen badkamer. Het ontbijt stelt niet veel voor (wit brood, cornflakes, melk, oploskoffie, echte fruit- en appelsap en confituur), dus wij zijn zelf een bruin brood gaan kopen. Het hotel ligt op slechts 2 minuten wandelen van de metro, die je in 30 minuten tijd in het centrum brengt. Het personeel was erg vriendelijk. Ik zou dit hotel zeker aanbevelen aan mensen met een beperkt budget die toch in een tamelijk vezorgd hotel willen verblijven.

Gereisd met vrienden in april 2012

• 5Sven Terpstra22-03-2012

praktisch, maar dat was het dan ook wel

De accomodatie bestaat uit een aantal aan elkaar verbonden rijtjeswoningen in een zeer paupere wijk. Het hotel dient ook als registratiekantoor voor uitkeringen. Lange intekenlijsten wachten je op bij de receptie.

De lobby is aan het aftakelen, de kamers zijn net aan ok. Positief punt is het gratis parkeren op eigen terrein.

Kortom, niet doen, behalve als je een evenement bezoekt in stadion Wembley, want het ligt op loopafstand met een pub en eettentjes om de hoek.

Gereisd met vrienden in februari 2012

• 5ik16-08-2011

de basis

ik was hier 3 dagen in februari ideale ligging omdat ik er was voor een concert in het wembley statium en ja het hotel is niet echt luxe maar voor die prijs kan je ook niet veel verwachten!!

had een goede kamer goed geslapen voor het ontbijt idd triestig we zaten daar met 6 te ontbijten we waren nog om tyd maar het liep wat uit en ze begonnen als stipt op tyd weg te halen kan niet vind ik maar ach ik maak er my ni druk om

het voornaamste was london bezoeken en het concert bezoeken!

ideaal is wel dat heeldicht by een primark is!!

Gereisd met vrienden in februari 2011

• 7mirjam22-11-2010

goedkoop hotel alleen niet in centrum

Hotel ligt in minder buurt van Londen. Je kan bij Wembley central uit stappen. Maar er is vlak bij Wembley stadion ook nog ander verbinding. Hotel zelf was aardig. Wij hadden aanbieding voor rond 30 euro per kamer. Met ontbijt. En we kregen familie kamer. 3 lossen bedden. Kamer was redelijk schoon. Verder vond ik de kamer oud bollig ingericht. Ik vond ontbijt simpel.Kregen geroosterd brood met jam. Koffie en sinaasappel sap. Al met al je iets goedkoop zoekt en geen hoge eisen stelt aan hotel. Dan dit hotel aan te raden.

Gereisd met vrienden in november 2009

• 2geeske30-01-2010

Zelfs zo'n lage prijs niet waard

Er is echt weinig aardigs over dit hotel te zeggen. Wij zijn echt niet veeleisend,slapen ook in Hostels als dat zo uitkomt. In het wembley hotel is alles vies en oud, het stinkt er vreselijk naar beschimmelde muren en etenslucht. De kamers zijn viezig (kauwgum in het tapijt,vlekken in het sprei, geen frisse lakens) en de douche in onze eerste kamer deed het niet. We hebben voor het eerst na ongeveer 30 hotels een kamer geweigerd....

Het ontbijt is echt een schande, twee chagrijnige vrouwen die 4 stukjes toast op tafel gooien met als enig beleg jelly jam.

Wij gaan hier nooit meer heen, al krijgen we geld toe.

Gereisd met partner in oktober 2009

Hotel Euro Wembley info