Hotel The Inn At Kew Gardens

8.7Fantastisch

Engeland, Groot Londen, Richmond Upon Thames

Op vakantie geweest naar The Inn At Kew Gardens?

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor The Inn At Kew Gardens voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel The Inn At Kew Gardens

• 9Jacqueline Smits07-03-2014

Leuke pub, heerlijk eten, prachtige kamer

Wij kwamen voor de 3e keer in dit hotel en het is nu gerenoveerd. Prachtig is het geworden. Dichtbij (3 minuten lopen) underground. Prettig zeer behulpzaam personeel, leuke kamer met prima badkamer. En dat heerlijke ontbijtje, mmmmmmmmm. Wij waren hier 4 dagen (2 vriendinnen) om Londen te bezoeken. Prima uitvalsbasis. Het was weer super!

Gereisd met vrienden in maart 2014

• 9ronwille09-09-2013

geweldig hotel

heb daar 2 nachten overnacht i.v.m. bezoek Chelsea Flowershow in 2012. Gezellig hotel met prima kamers. helaas geen lift aanwezig, dus trappenlopen. Hoewel het boven een Pub ligt, geen overlast daarvan. Ontbijt is prima en avond eten is ook uitstekend. Enige probleem is het parkeren. Parkeren is gratis, behalve tussen 10.00 en 12.00 uur. Je kunt geen kaartje kopen, dus moet je je auto weghalen. Zeer vervelend als je met de metro (100 meter) naar de city wil. Uiteindelijk een parkeergarage gevonden bij eindstation metrolijn voor 15,= pond per dag ! Dus niet geschikt voor meer dan 1 overnachting.

Gereisd met partner in mei 2012

• 8annmieke29-06-2011

gezellig hotel, goed ligging t.o.v. metro

Een klein hotel boven een gezellige pub. Pub sluit om 23.00 dus niet echt last ervan. Pand is oud dus wel een beetje gehorig. Mijn kamer was ruim met een heerlijk bed. Badkamer mocht iets schoner maar wel elke dag heelijke dikke schone handdoeken. Gratis koffie/thee en wifi op de kamer; ideaal! Wifi werkt ook in de pub. Op 3 minuten lopen van metrostation met rechtstreekse lijn naar centrum. Bij dit station zit ook een Starbucks. Vriendelijk personeel en een heerlijk ontbijt met ruime keuze uit warme gerechten. Diner niet gebruikt maar schijnt erg goed te zijn. Enige nadeel; hotel heeft geen lift en je hoort de vliegtuigen zeer duidelijk overkomen...maar ja; die bedden liggen weer heerlijk! Zou hier zo weer voor kiezen.

Alleen gereisd in juni 2011

Hotel The Inn At Kew Gardens info

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, Strijkijzer, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats