Hostel YHA London Central

HostelWeer vandaag26°18°

We hebben een aantal aanbieders voor YHA London Central voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hostel YHA London Central in het Nederlands

Hostel

jennifer
5-11-2012

Dieses Hostel war eines mit der besten in denen wir untergekommen sind. Die Lage ist wirklich top, und das Personal ist echt nett. Die Rezeption ist 24/7 besetzt und ist hilfsbereit. Das Essen, welches man dort kaufen kann, ist echt günstig und total lecker! In der nähe sind viele Einkaufsmöglichkeiten und die Undergroundstation Bakerstreet ist gleich um die Ecke. Alles in allem eine top jugendherberge, da die Zimmer echt sauber und ordentlich sind.

Went here with a group of 15 students and we had a wonderful time for a fair price. Wouldn't recommend this for families though.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel YHA London Central in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel YHA London Central zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel YHA London Central scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.