Hostel YHA London Central

Hostel YHA London Central

Hostel
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor YHA London Central voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hostel YHA London Central in het Nederlands

Prima ligging, vriendelijk team.

René,
20-11-2018

Een goedkopen oplossing boor mensen die veel van London willen zien. En door de ligging midden in het centrum is alles prima te berijken. En doordat het een hostel is kom je snel en makkelijk met ande mensen in aanraking en gesprek. Vriendelijk en hulpvaardig team. Ik heb het er zeer naar mijn zin gehad.

Gereisd alleenreizend in november 2018

Went here with a group of 15 students and we had a wonderful time for a fair price. Wouldn't recommend this for families though.

Gereisd met vrienden in april 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel YHA London Central in Londen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel YHA London Central zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.